Nekad 9bit | Anmälan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9bit

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,190
Reaction score
59
Ditt namn: 9bit

Den du vill anmälas namn: _envious._ (Dany Lind) Boss över NBA

Beskriv händelsen så utvecklat som du kan Vi är på väg upp mot nakenstaden och på väg upp kör en bil som vi känner igen förbi oss. Det hela börjar med att Dany Lind väljer att pitta oss mot sidan, varför det vet jag faktiskt inte. Helt oprovocerat, vi hinner knappt säga något innan hon väljer att använda sitt fordon som ett vapen där hon pittar oss mot sidan.

När vi börjar närma oss avfarten till Naken Staden uppstår en "roadblock" där flera bilar har barrikerat vägen. Dany Lind försöker ändå ta sig förbi men det slutar med att hon voltar med bilen.

Vi tänker då "yes, hon kommer rollspela på skador och vi kan utföra ett bra kidnappningsscenario". Men nej, det går ej. Dany Lind hoppar ut och skjuter, jag får ner henne. Vi håller henne och båda riktar på henne, när hon äntligen ska ställa sig upp börjar hon skjuta. Det här klassas som Grov FEARRP och på vilken spelare som helst leder det till indragen kriminell alternativt permanent avstängning.

Jag förväntar mig att dessa åtgärder kommer att tas då det inte är första gången hon gör såhär.

Efter scenariot skriver hon också i lokal ooc: Jag citerar
"kör som er"
"vsg"
"egen medicin"
precis som att det skulle rättfärdiga hennes beteende, nästan lite skrattretande faktiskt.

Bevismaterial (t.e.x Youtube klipp, Medal.tv, Printscreens som Gyazo) Min POV (9bit):

Deckan06 POV: https://medal.tv/games/gta-v/clips/iRKnukDWOX2WRESeb?invite=cr-MSw1TGssNTgzNzMxNjAs

Knivinge POV: https://medal.tv/games/gta-v/clips/iRKmuWgOpueEc1qDD?invite=cr-MSxXOU0sNzk4NzY4Njgs

1728765740492.png

9jonte, jag vill ej att du tar över denna. Du har tillhört samma gäng, det kan påverka din förmåga att hantera ärendet transparent och opartiskt.

Vill att en staff som har förmågan att ta ställning till problemet utan relationer till den anmälde ska hantera detta ärendet.

Förstår inte ens varför du ska ta över ärendet? Finns det någon speciell anledning? Eller va, har faktiskt aldrig varit med om något sådant förut.

Vi har minst 4 staffs som sett denna anmälan, Exritez, Jonte, Ludde, Maxkillerbre. En har även pratat med spelaren men ändå händer inget? Finns det ens något att diskutera här? I klippen ser man ett klart och tydligt exempel på ett regelbrott som vem som helst hade åkt på indragna roller för.

Då detta knappt är relevant längre och åtgärder mot hennes gäng har givits pågrund av diverse regelbrott och chansen har getts att förbättras därefter precis som för alla andra gäng i detta krig så kommer inga åtgärder att tas på detta klipp som är ifrån innan varningen givits.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka