Accepterad 999nukie | Medlem ansökning [ZevenDo3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frankie.191

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? 1nukie (nukie har ej #)

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emilio Lopez och är född 1999-07-21, han är en supportiv herre som vill alla deras bästa.

Han är född i Mexico bland de grovt kriminella folken, och hade ett syskon, det va en lillebror som va 7 , Emilio va 14 vid denna tiden, Emilios föräldrar var inte kriminella men höll på med droger konstant och Emilio tyckte inte om det alls pga hans lillebror, så Emilio protestera mot dom och det blev en massa bråk och han behövde flytta där ifrån vid 16 års åldern och flyttade till sverige efter han fyllde 16.

Han startade sitt nya liv här i sverige och trivdes men kunde inte språket alls han mötte på ett par grabbar som lurade i han knark och han blev nu en knarkare, men han blev bra polare med grabbarna han mötte och valde att starta sitt liv med dom, fast dom va kriminella och han behövde cash så han började sakta men säkert, med mekonomen, han fastna vid bil intresset och absolut älska det och nu driver han runt det företaget med sina medhjälpare, nu lever han ett bra och positivt liv med en massa fina och bra vänner som hjälper han i nöd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en kreativ rp med extremt hög nivå. Jag kommer att göra många sociala scenarion och jag kommer alltid försöka med att göra långa utdragna scenarion så det blir roligare för alla. Kommer dessutom se till att att går som det ska och inte överdrivet då det ska hållas inom rp nivån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att man ska vinna själv hela tiden, utan att du ska kunna spela för allas skull inklusive dina fiender, allt ska inte gå ut på att du alltid vinner, det ska bli jämnt mellan oss alla!

Hur hittade du Unive? Spelat här sen innan, men mestadels youtube o twitch.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den, Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka