Accepterad 999. | Ban Överklagan (Hejsan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452236544/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad är din discord tagg? luluberg

Vem var det som bannade dig? hejsan2

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-24 122903.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag antar att han tog det som en mild copbait när jag åkte fram till polisen för att prata.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. fick bann iförrgår samt alla roller indraget,ped medlem krim osv, min irl polare är nu inne på servern och jag ffick unban pågrund av ban överklagan så ja skulle gå in å visa han hur rp fungerade, vi var inne och tog körkort åt honom osv och visade hur rp systemet fungerar, sen såg vi polisen och ville åka fram och vara sociala med dom då jag fick ban för copbait

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. oklart, förstår att de kan se ut som en copbait från staffens sida eftersom jag åker fram till en polisbil i pågående trafikstoppning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad senast för emote abuse samt clogg. har tagit lärdom, av det genom att tänka till och använda hjärtnan, den bannen fick mig att vilja rpa fullt seriöst och tänka efter mina beslut innan jag genomflör dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte åkt fram alls till polisen, kanske isfåall gjort de lite snyggare och tagit det vid ett annat tillfälle.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte störa polisens arbete.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? hundra brorsan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka