Accepterad 999. | Ban Överklagan [Coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452236544/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad är din discord tagg? luluberg

Vem var det som bannade dig? Det var Coldfaith som placerad bannen, helper samt krim ansv

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-21 170354.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att coldfaith valde att banna mig eftersom han fick in ett klipp på mig när jag emote abuseade och när jag cloggade vilket var helt efterblivet utav mig, så detta är bara mitt egna fel och jag förstår mina misstag och jag kommer att ta stora lärdommar av denna ban. Efterom det var 30 dagars ban så är de med det sagt allt indraget, det kommer få mig att tänka till som fan eftersom ja förlorade allt, mina roller, min ped som jag lagt ner extra pengar på för att få.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär, jag åkte runt med mitt gäng i en krigszon, nydligen skottlossning iallfall. Jag åker först, då det direkt kommer fram en dmg bil till mig och frågar varför jag ligger ner i bilen, så dum som jag var så hade jag även dörren till bilen öppen så de var ganska tydligt, och de blir bara dummare, jag försöker fly platsen direkt när jag hör kommentaren, som slutar upp med att dom jagar mig och jag börjar flyga med bilen rakt in i en trasig bil mitt på vägen, jag voltar med min bil och direkt så quitar jag spelet för att inte förlora mina grejer, vilket såklart är helt jävla fel av mig, jag vet det, men i detta fall så vete fan vad jag hållde på med, jag var arg, nån timme innan detta skedde så hade det varit en moddare inne på servern och tagit hela min stash bil när ja ställde ut den, finns även klipp på detta, men har äve tagit detta med dig i dc redan så det är skitsamma, var bara jävligt trött för tillfället och min hjärna fungerade erkligen inte, men de är absolut ingen bra förklarning som gör så att jag får göra det som jag gjorde, ber om ursäkt för detta sjukt tråkiga beteende och lovar att det aldrig kommer att hända. Det som kommer hända om du nu unbannr mig är att jg kommer faktsikt inte bli kriminell på ett tag, jag kommer ta medlem så snabbt som går och börja rpa via polis kåren istället, känner att jag behöver en paus från denna sjuka krim rpn och testa på något nytt, samtigt så ska jag ta lärdom av mitt fattiga beteende som jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte en felaktig ban, helt efterblivet av mig bara som sagt, har inget att säga mer en att jag ångrar mig och att jag kommer ta lärdom av detta som fan nu framöver, och inget liknande kommer nånsin att ske för jag ångrar mig så jävla mycket, så otroligt ovärt att göra såhär bara för ett litet pissigt vapen, skulle bara följt reglerna och normerna på server n så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta, och återigen, jg kommer ta lärdom av detta, jag ska bevisa det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban var att jag sköt i gänghuset och lyckats ta lärdom av det eftersm de är grov sunt för nuft, det gör man inte i verkligheten, det lockar dit folk men även polis, fail rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt igenom vad fan jag hållde på med, är så besviken på mig själv, jag skulle bara följt reglerna och gett upp scenariot och låtit motpartern vinna scenariot. Finns även en regel/norm, att man ska spela för motpartnerns vinst också, inte bara sin egen. Och det med emote abusen är bara brutalt, vene varför jag gjorde så de bara sinnes sjukt jävla onödigt att göra. Finns inte så mycket mer jag kan säga en att jag gjorde ett misstag, som vi alla gör och att jag ber snällt om en till sista chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som jag redan skrivit några snäpp ovan så kommer inte jag att bli kriminell direkt, jag kommer utveckla min rp och försöka gottgöra för det dåliga jag gjorde, kommer gå över till polis rpn och prova på det vilket jag aldrig gjort innan, det känns faktiskt som en rolig och seriös grej att gör. Har lärt mig bra med saker, enkelt sagt så har ja lärt mig at de bara är att bete sig och brösta det. Det är fan inte värt att göra så som jag gjorde över ett litet sletet vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart så förstår jag det och ni ska absolut få ta eran tid att läsa igenom in överklagan så det är inget brottom alls, det är även jag som gjort fel så det är bara att ta den tid som ni behöver i staffteamet, jag vet att ni har mycket att göra redan så det är ingen brotska alls

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka