Nekad 98vf | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alec.

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199246936413/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cb1095d

Vad är din discord tagg? 98vf

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: bild_2025-12-02_221854807.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag hoppade in och ut från bilen lite för mycket under en skottscenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad var jag med i en stressig situation. Det var runt 10 bilar efter mig och jag var ganska hypad då. Sedan så hoppade jag ur bilen en gång och sköt mot en av bilarna som jagade mig och efter det hoppade jag snabbt in och körde iväg men det funkade inte eftersom bilarna som var efter mig körde fortfarande efter mig och min bil hållde på att gå sönder så jag valde att hoppa ut igen och skjuta tills jag dog vid en bro.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, eftersom jag gjorde ändå lite fel i scenariot men det var ganska svårt och köra därifrån eftersom motpartern verkade vilja skjuta mer så de följde efter mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad här innan men jag har lärt mig utav mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att springa in i vattnet eller något istället för att hoppa in i bilen som var på väg att gå sönder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

William07 igår när vi satt i sup o pratade så tyckte jag ändå att vi båda förstod varandra och jag har förstått mitt misstag så en unban hade varit snällt men jag kan behålla krim varningen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka