Inaktuell 978320114 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alec.

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199246936413/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cb1095d

Vad är din discord tagg? 978320114

Vem var det som bannade dig? Modde

Bild på banmeddelande: modde fattiga ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde runt med däck som hade dåligt lufttryck och enligt modde så hade jag sönder däck.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade en kidnappad från truppen och modde speccade oss medan han var med i truppen. Plötsligt bannade han mig mid scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var felaktig eftersom däcken fortfarande satt kvar på bilen. Det enda problemet var att den hade dåligt lufttryck, vilket var inte så grovt. Man kunde få en varning istället eller nåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad här tidigare och jag har lärt mig efter alla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att laga däcken men som sagt vi hade en kidnappad från deras gäng så jag var fokuserad mest på de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och det var ju inte så grovt han kunde istället skriva till mig eller snacka med mig efter scenariot. Men han valde att banna mig mid scenariot när vi försökte att förhandla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej

Man ser ju klart o tydligt att vi hade din vän kidnappad ändå så hade du förkortad klippet.

Vad jag vet är att man får inte ta sin egna gängs ärenden eftersom det finns en stor chans att han kommer vara partisk. Detta har jag inte kommit upp med själv utan det är högre uppsatta detta är en riktigt simpel regel som bör följas. Till och med din egna gäng boss valde att kicka dig eftersom han visste att du gjorde fel. Jag vill även inte eskalera detta ärenden med högre uppsatta eftersom det kommer att slösa min och din tid. Du kan ta och rätta till det med att unbanna ifall du vill. Ta inte detta som ett hot utan att ta det som en lärdom:)

Sätter denna som inaktuell, låser tråden och flyttar till arkiv då du redan är unbannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka