Nekad 978320114 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alec.

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199246936413/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cb1095d

Vad är din discord tagg? 978320114

Vem var det som bannade dig? limpis först sen fick jag en klacksko ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: klacksko ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig på grund av att jag begick ett regelbrott ingame när jag hoppade ur en baklucka och började direkt skjuta. Därefter fick jag indragen krim och ban i några dagar men sedan fick jag en klacksko ban från ignstans vilket ja kommer gå in i snart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade ut ur en baklucka och började skjuta mot en grabb direkt efter jag hoppade ut som blev sunt förnuft och jag har förstått regelbrottet jag begick.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va inte en felaktig ban men däremot vet jag inte varför jag har en klacksko ban när jag inte ens fick information till mig vad de va jag begick. Regelbrottet va egentligen att jag gjorde sunt förnuft regelbrottet på limpis stream, men det va varken för att jag ville lämna servern och göra terror dåd eller för att förstöra. Utan det va innan dess incidenter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en ban för metagaming då vi hade en meta dc, vilket jag fick en chans att få spela på servern igen utav. Annars skulle jag nog säga att jag faktiskt inte kommer ihåg mina bans eftersom att jag ändå höll mig ganska bra på servern innnan jag fick denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle absolut inte hoppat ur bilen och direkt börjat skjuta. Jag gjorde det inte för syftet av att göra terrordåd utan det va i samband med ett skottningsscenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig att jag alltid ska tänka under suntförnuft under mitt rollspel. Jag borde aldrig suttit i baggen och direkt börjat skjuta när jag hoppade ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

320 om du läser detta så vill jag gärna veta varför jag fick klackesko bannen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka