Nekad 93r | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

93r

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? 93™

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Leon Mehdi, 21. Han växte upp i Norsborg (stockholm) Som liten så älskade Leon att spela fotboll han spenderade flera timmar per dag på att bara stå och trixa med bollen. Hans mamma dog när han var cirka 12 år gammal och det var då han började hänga med fel personer. Leon började på boxning där han lärde sig hur man fösvarar sig i en fight. i skolan hade han och hans bror kian mehdi mycket problem med Leons Adhd blev lektionerna långa och jobbiga och detta gjorde att han inte var där och fick mycket frånvaro. En kväll när han var cirka 13-14 år gammal så blev han polis-anmäld för misshandel. han åkte in på ett HVB hem i malmö. där stoppade han inte den dpliga vägen i livet utan gick längre ner på den han började göra jobb för dem äldre hit och dit. men en månad efter att han kom ut så var han i stan med några vänner när deras "opps" dök upp dem sköt hans bästa vän amiri detta gjorde så att Lwon blev arg och ledsen men hans agretionssproblem gjorde så att han lackade han hämtade en glock och var redo för payback 8 timmar senare klockan 04:31 avlossade han 5 skott som träffade hans bästa väns mördare (23) efter detta så blev det en utredning om SIS hem för Leon, utredningen visade att han behölvde flytta till ett sis hem. Efter han kom ut så flyttade han till staden UNIVE där hans liv fortsatte i den kriminella vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och underhållande rp. Jag har spelat på unive ganska länge så jag vet hur man rpar och jag kan alla regler så jag kommer inte lalla eller något sånt. Jag kommer nog förmodligen köpa upp krim och gäng, och fåkommer jag bidra med en bra kriminell rp med mycket social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda parterna ska ha roligt, att inte spela bara för att man själv ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. har spelat på unive sen tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej,

Nekad.
Anledning:
utveckla "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka