- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Ditt discordnamn: Talery
Ange ditt födelsedatum 23 December 2008
Varför ska just du bli staff? varför jag vill bli staff är för att jag vill kunna hjälpa spelare att kunna undvika alla lallre & dom som förstör rp nivån! Jag kommer vara aktiv flera timmar om dagen! Och för mig kvittar rp eller inte, jag ansöker till staff för en sak och det är att kunna hjälpa alla som skickar reports och vill få hjälp, och jag kommer bidra med bra staff hjälp och ärende och kommer bidra med bra beslut! Jag kommer även hjälpa alla personer som vill ta intervju men vågar inte! JAg är snäll trevlig och omtänksam, om dom är nervösa. Så kommer jag låta dom ta sin tid! Alla är nervösa och det är okej! Jag vill även vara med och se utvecklingen på unive inom rpn! Jag kommer inte rpa så mycket, om jag ens kommer rpa. kommer alltid vara aktiv i support. och reports! jag är även cäldigt lugn och har riktigt bra tålamod! Jag kommer ta mitt staffande till en mycket hög nivå! Jag har massa erfarenheter inom tidigare då jag har varit staff på unive och massa andra servers! Jag komemr ge allt för unive! Och ni kommer ej och ångra er!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skulle säga runt 7-12 Timmar varje idag! MEn såklart kommer ske pauser för t.ex äta, ksk fira födelsedagar eller sånt osv!
Hur länge har du spelat på Unive? Snart en månad! Men har spelat på andra konton oxå!
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har faktiskt tidigare varit staff 2 gånger på unive sen tidigare på andra konton! Så jag har väldigt mycket erfarenheter inom Staff!
Här är lite erfarenheter
Commands:
/tp (kordinater) ) Du teleporterar dig till dina kordinater!
/tpm = du teleporterar dig till din waypoint!
/ban (id) (längd) (anledning) = Du bannar en spelare
/unban (Hex-id) = Du unbannar en spelare
/giveitem (id) (föremål) = Du ger dig eller nån annan spelare ett föremål som vapen eller mat
/givemoney (id) (bank) (summa) = Du ger dig själv en summa pengar
/v (bilnamn) = Du spawnar fram en bil till dig
/car (bilnamn) = Du spawnar fram en bil till dig
/sc = Du skriver i staff chatten
/sv = du skriver i servervakts chatten
/toggleid = Du ser spelarnas ID
/togglename = du ser spelarnas Steam namn & ID
/skin (id) = Du ger skin till dig eller en annan spelare
/bring (id) = du tar en spelare till din nuvarande position
/kick (id) (Anledning) = Du kickar en spelare från servern
/freeze (id) = du fryser en spelare
/unfreeze (id) = du unfreezar en spelare
/goto (id) = du tpar dig till en spelares nuvarandra posotion
/reports = Du ser alla reports
/solvereport = Du har löst en report
/spec (id) = Du speccar en spelare
/spec off = Du slutar specca
/noclip = Du flyger runt
/m (id) (meddelande) = Du skickar ett meddelande till en person
/setjob (id) (jobb) = Du ger en person ett jobb
/revive (id) = du ger antingen dig eller en annan spelare liv!
/svban (id) (anledning) = Du bannar en person i en timme!
/ooc = Du skriver något viktigt i chatten
/announce = Du skriver extra viktiga saker där!
/clearchat = Du rensar chatten för dig själv
/clearchatforall = Du rensar chatten för alla spelare i servern!
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag redo inom allt!
Ditt discordnamn: Talery
Ange ditt födelsedatum 23 December 2008
Varför ska just du bli staff? varför jag vill bli staff är för att jag vill kunna hjälpa spelare att kunna undvika alla lallre & dom som förstör rp nivån! Jag kommer vara aktiv flera timmar om dagen! Och för mig kvittar rp eller inte, jag ansöker till staff för en sak och det är att kunna hjälpa alla som skickar reports och vill få hjälp, och jag kommer bidra med bra staff hjälp och ärende och kommer bidra med bra beslut! Jag kommer även hjälpa alla personer som vill ta intervju men vågar inte! JAg är snäll trevlig och omtänksam, om dom är nervösa. Så kommer jag låta dom ta sin tid! Alla är nervösa och det är okej! Jag vill även vara med och se utvecklingen på unive inom rpn! Jag kommer inte rpa så mycket, om jag ens kommer rpa. kommer alltid vara aktiv i support. och reports! jag är även cäldigt lugn och har riktigt bra tålamod! Jag kommer ta mitt staffande till en mycket hög nivå! Jag har massa erfarenheter inom tidigare då jag har varit staff på unive och massa andra servers! Jag komemr ge allt för unive! Och ni kommer ej och ångra er!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skulle säga runt 7-12 Timmar varje idag! MEn såklart kommer ske pauser för t.ex äta, ksk fira födelsedagar eller sånt osv!
Hur länge har du spelat på Unive? Snart en månad! Men har spelat på andra konton oxå!
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har faktiskt tidigare varit staff 2 gånger på unive sen tidigare på andra konton! Så jag har väldigt mycket erfarenheter inom Staff!
Här är lite erfarenheter
Commands:
/tp (kordinater) ) Du teleporterar dig till dina kordinater!
/tpm = du teleporterar dig till din waypoint!
/ban (id) (längd) (anledning) = Du bannar en spelare
/unban (Hex-id) = Du unbannar en spelare
/giveitem (id) (föremål) = Du ger dig eller nån annan spelare ett föremål som vapen eller mat
/givemoney (id) (bank) (summa) = Du ger dig själv en summa pengar
/v (bilnamn) = Du spawnar fram en bil till dig
/car (bilnamn) = Du spawnar fram en bil till dig
/sc = Du skriver i staff chatten
/sv = du skriver i servervakts chatten
/toggleid = Du ser spelarnas ID
/togglename = du ser spelarnas Steam namn & ID
/skin (id) = Du ger skin till dig eller en annan spelare
/bring (id) = du tar en spelare till din nuvarande position
/kick (id) (Anledning) = Du kickar en spelare från servern
/freeze (id) = du fryser en spelare
/unfreeze (id) = du unfreezar en spelare
/goto (id) = du tpar dig till en spelares nuvarandra posotion
/reports = Du ser alla reports
/solvereport = Du har löst en report
/spec (id) = Du speccar en spelare
/spec off = Du slutar specca
/noclip = Du flyger runt
/m (id) (meddelande) = Du skickar ett meddelande till en person
/setjob (id) (jobb) = Du ger en person ett jobb
/revive (id) = du ger antingen dig eller en annan spelare liv!
/svban (id) (anledning) = Du bannar en person i en timme!
/ooc = Du skriver något viktigt i chatten
/announce = Du skriver extra viktiga saker där!
/clearchat = Du rensar chatten för dig själv
/clearchatforall = Du rensar chatten för alla spelare i servern!
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag redo inom allt!