- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad heter du på discord? .91an#9160
Ange ditt födelsedatum 23 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Så jag vaknar mellan 10:00 - 13:00
När jag vaknar går jag ut till köket, fixar nått o äta samt dricka.
Sen sätter jag mig vid datorn och äter och typ tittar på youtube
När jag har ätit upp så går jag in på discord och kollar om några av mina vänner är vakna
Sen så går jag typ ingame och rpar som advokat till typ 17:00 - 18:00.
Sedan så äter jag middag.
Efter middagen så sätter jag mig vid Unive igen
Så sitter jag och rpar, skrattar och har kul till 23:00 (Ibland till typ 01:00)
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev medlem på unive 2023-06-21
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1122631554779316274/1123230742676246538/Skarmbild_2023-06-27_143716.png Här är bilden, kopiera den bara!
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till att servern är clean och ren från lallare! En servevakt ska heller inte leka staff och leta sog fram till problemet för och skaffa uppmärksamhet! Om en Servervakt ser t.ex en Icke Medlem gå rakt in i ett t.ex butiksrån och om en sv ser detta så kan Servervakten enkelt gå och banna honom, (Glöm nt och klippa) Sedan kan man ta dom åtegärderna i support efter scenariots gång. Och när en servervakt bannar en så är bannen i 60 minuter (Och om personen har begått t.ex Grov powergaming så kan man be om Ban förlängning i discorden + Klippa när personen gör sitt fel och skicka sedan ut i bans / ban bevis)
Lite kommandons som en servervakt ska kunna:
/dv = Du tar bort en bil
/revive = Du gör dig levande eller får upp ditt liv till max
/kick = Du sparkar en spelare
/svban = du bannar en spelare i 60 min (BANNEN GÅR EJ OCH ÖVERKLAGAS)
/sv = du får kontakt med alla andra servervakter
/toggleid = Du ser spelarnas id
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill gärna bli Servevakt på Unive för jag ser väldigt mycket lallare samt spelare som bryter mot reglerna när jag är och rpar. Och jag vill få bort dom! Samt vill jag enkelt hjälpa staffsen genom att hålla koll samt banna folk som gör regelbrott som t.ex vdm! Eller kicka folk! Jag blir lite irriterad när jag ser folk slå ner folk eller en själv utan en bra & giltlig anledning!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption eller Abuse är när en servervakt medvetet / självmant väljer att använda sina servervakt perms på det sättet som man ej får använda dom på. T.ex Banna / kicka varje spelare man ser. Rpa på togglename, reviva sig själv i scenario endast för och vinna! Kort fattat använder man sin "makt" på ett fel sätt!
Vad heter du på discord? .91an#9160
Ange ditt födelsedatum 23 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Så jag vaknar mellan 10:00 - 13:00
När jag vaknar går jag ut till köket, fixar nått o äta samt dricka.
Sen sätter jag mig vid datorn och äter och typ tittar på youtube
När jag har ätit upp så går jag in på discord och kollar om några av mina vänner är vakna
Sen så går jag typ ingame och rpar som advokat till typ 17:00 - 18:00.
Sedan så äter jag middag.
Efter middagen så sätter jag mig vid Unive igen
Så sitter jag och rpar, skrattar och har kul till 23:00 (Ibland till typ 01:00)
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev medlem på unive 2023-06-21
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1122631554779316274/1123230742676246538/Skarmbild_2023-06-27_143716.png Här är bilden, kopiera den bara!
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till att servern är clean och ren från lallare! En servevakt ska heller inte leka staff och leta sog fram till problemet för och skaffa uppmärksamhet! Om en Servervakt ser t.ex en Icke Medlem gå rakt in i ett t.ex butiksrån och om en sv ser detta så kan Servervakten enkelt gå och banna honom, (Glöm nt och klippa) Sedan kan man ta dom åtegärderna i support efter scenariots gång. Och när en servervakt bannar en så är bannen i 60 minuter (Och om personen har begått t.ex Grov powergaming så kan man be om Ban förlängning i discorden + Klippa när personen gör sitt fel och skicka sedan ut i bans / ban bevis)
Lite kommandons som en servervakt ska kunna:
/dv = Du tar bort en bil
/revive = Du gör dig levande eller får upp ditt liv till max
/kick = Du sparkar en spelare
/svban = du bannar en spelare i 60 min (BANNEN GÅR EJ OCH ÖVERKLAGAS)
/sv = du får kontakt med alla andra servervakter
/toggleid = Du ser spelarnas id
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill gärna bli Servevakt på Unive för jag ser väldigt mycket lallare samt spelare som bryter mot reglerna när jag är och rpar. Och jag vill få bort dom! Samt vill jag enkelt hjälpa staffsen genom att hålla koll samt banna folk som gör regelbrott som t.ex vdm! Eller kicka folk! Jag blir lite irriterad när jag ser folk slå ner folk eller en själv utan en bra & giltlig anledning!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption eller Abuse är när en servervakt medvetet / självmant väljer att använda sina servervakt perms på det sättet som man ej får använda dom på. T.ex Banna / kicka varje spelare man ser. Rpa på togglename, reviva sig själv i scenario endast för och vinna! Kort fattat använder man sin "makt" på ett fel sätt!