Accepterad 90 Abbe | Medlem ansökning [Ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abbe_f

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Albin

Vad är ditt discord namn? realalbin03

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Ductai han är 23 och han hade en bra uppväxt han mamma o pappa var snälla och rika dem gillade att köpa fina saker men det var lite saker som hände i skolan som han aldrig brättade för ngn men en dag märkte föreldrarna och dem ville bara hjälpa till. De flytade och sen började kalle på en annan skola.. När han fyllde 18 år gammal så köpte de en bil till han. Sen gick 1 år o då så skaffade han sig ett job som mekaniker han hade ett stort intresse för just bilar och när han sparade ihop lite pengar så köpte han en ny bil för det var mycket strul men den han fick av sina föräldrar så han köpte en mercedes och den kostade ganska mycket så han hade inte mycket pengar och han behövde pengar fort så han började sälja drågor och sen började han missbruka själv. Sen blev han i skulder så folk var ute efter han för att han var sjyldig mycket pengar så han flyttade till unive och där bodde han säkert.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social rp men jag kommer även vara väldigt seriös och följa unives regler. Men ja kommer också använda en rolig rp men inte på lall nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att dem man spelar mot ska vinna och dem ska ha kul men alla ska ha kul. Det innebär att båda ska ha kul och ingen ska vara onöjd med scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm är när man medvetet kör över ngn för att döda eller förstöra. rdm är när man dödar ngn utan anledning och det är mot reglerna!!!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat på många olika serverar och jag har mer en 1000 timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack 3<3<3<3<3<3

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Tillbaka