Accepterad 90 Abbe | Ansökan till Servervakt - Makos

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abbe_f

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Albin

Vad heter du på discord? abbe_f

Vad är ditt Hex:ID 11000014b5dff08

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet på vardagar är att jag går till skolan o börjar 8.25 sen slutar jag 15.00 sen brukar jag vara hemm ungefär klockan 16.05 sen spelar jag ungefär till klockan 22.00 eller 23.00 kanske tar en liten 15 minuters rast. Sedan på helgerna brukar jag att vakna 10-11 sen går ja ut med hunden sedan spelar jag o de brukar bli totalt 7-8 timmar på helgerna men på söndagar blir de lite mindre kanske 6-7 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sedan 5jan 2024 men jag har spelat på serven förr också.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kunde inte lägga in men de står så här. Albin1003, Hampus, lall, suntförnuft-Hampus, 1 dag, thu jan 6 21:59:31 2022, Spelare har blivit bannad 1 gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man hjälpa staffs med lite mindre jobb o sådana saker men som servervakt ska man också vara ingame o hålla koll på människor så de verkligen sköter sig annars kan man som server vakt välja att kicka men man måste också tänka på vrf man kickar folk. Men om man märker ett samband på samma person att den håller på o lallar så måste man kontakta en staff som kan bana de lite längre för de antagligen inte fattar konsekvenserna från en kick.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag började första gången på unive o de va typ 2022 ngn gång där så var de också mycket lallare o de förstörde rpn så himla mycket o då har man bara känt o velat att ngn staff ska banna o ta åtgärder på folk som lallar. Men nu komm jag tilbaka o märkte att de fortfarande är folk som lallar o då känner ja att jag kan under lätta för staffsen så de kan göra annat.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som servervakt kan man kicka o sånt o om de är t.x en skottlosning så kan man kicka eller bana ngn i de scenario för att man dör o försöker slippa rpa på det. Men ett annat exempel är om man ligger död efter ett scenario o sen revvar man då är de också en abuse förr de kan ingen annan vanlig spelare göra. MVH Albin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka