Nekad 9.ankan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9.ankan

Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223794757/

Ditt Hex-ID: steam:11000014686edf9 elr 11000014b4fec45, dc id: 1213186158679425104

Vad är din discord tagg? 9.ankan

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-05-26_193728836.pngbild_2024-05-26_193758855.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart hackad så de va några som nukea jobb dcn å kanske nån mer, sen så löste jag det till ett annat konto å fråga om ja kunde få tbx mina staff roller genom ludde men han sa nej å då blev ja frustrerad å sen la jag ban överklagan å då blev den enkad sen satt jag å bråka med 320 lite i pm men de va för ja va sur på ludde sen tidigare för att han inte kunde ha överseende med att jag blivit hackad å då sa jag saker jag inte menade, de va server diss bland annat samt ett montage. (Det är nertaget). Jag ber om ursäkt för detta och jag vill gärna komma tbx till servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köpa mig nitro, sen så råka ja trycka på en länk i den discorden så jag blev token grabbad och så nukea de discordsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt men jag tycker att jag skulle kunna få en unban eftersom jag personligen inte gjorde något fel utan bara var klatig och tröck på en länk. Sen efteråt med serverdiss och ett montage var väldigt onödigt gjort, de borde inte ja varit delaktig i. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag gjorde såhär mot unive och jag hoppas att få komma tillbaka inom snar framtid.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var bannad för duping typ 7-8 månader innan denhär bannen och det lärde jag mig att det inte var rätt att göra för det blev grova åtgärder direkt och det var helt rätt inget snack om saken, jag blev unbannad från dupingen för att 320 kunde se att jag lärde mig av min ban och det hände inte igen efter de, samma sak kommer ske om ja blir unbannad från denna. Jag kommer inte trycka ppå konstiga länkar, kommer inte serverdissa och jag kommer inte göra montages.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte serverdissa och inte göra montage

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska ha respekt mot allt och alla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka