Nekad 8ryy | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

8ryy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? 8ry

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter björn Johansson han är 35 år gammal. När han var liten så var han ganska sköt samm och lyssna bra och gjorde inga dåliga eller olagliga saker. Men sen när han vart 15 år gammal så började han hänga med fel typ av personer som gjorde massor av brott på fritiden tex som att ta sönder saker och råna folk på små saker. När björn börja hänga med dom här så börja han sluta gå till skolan och han sluta bry sig om allt han började bli våldsam och börja ta droger. När björn vart runt 20 så fick han hjälp av en psykolog som hans föräldrar hade ringt och sagt hur björn mår. Så typ andra gången björn träffar denna psykologen så börja dom att titta på jobb och då så hitta dom ett jobb på Mekonomen och dom ville jätte gärna ha han och hjälpa han. Och där jobbar han end idag som 35år gammal han är helt ren gör inga brott eller tar droger o dricker han lever ett normalt liv nu med fru och 2 barn som är 11 och 13 båda barnen är med insatta i mekaniker och jobba med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och försöka utveckla min rp så mycket jag kan och sen kanske börja lära andra hur man rpar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte ska vara självisk. Det handlar om att engagera sig i spelet med inställningen att alla deltagare ska få ut något positivt och givande ur interaktionen. Istället för att fokusera enbart på sin egen framgång och nöje, strävar man efter att skapa en upplevelse där även motparten känner att de vinner något värdefullt. Det innebär att alla ska ha rätt att ha roligt och känna sig delaktiga i spelet. När en person har kul, ska alla andra också ha möjlighet att uppleva samma glädje och tillfredsställelse. alo ingen anning om ja har helt rätt. men detta är vad jag kan skulle ja

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? SUNTFÖRNUFT: man ska tänka en extar gång inann man gör något för man ska tänka om ifall man skulle gjort de irl RDM: (Random death match) att man skjuter eller dödar någon utan att man har någon andledning. VDM: Vechial death match) att man dödar någon med ett fordon och använder de som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka