Accepterad 8mod | Medlem ansökning (Scizzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

8mod

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? 8mod

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Henrik Eriksson, 33 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? positiv, seriös och framåtgående

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har som mål att kunna skaffa nya kontakter samt vänner, lyckas skaffa något jobb och bidra med socialt och unikt rp. Min karaktär upplevde en relativt tuff uppväxt i göteborgs förort med sin mamma och storebror men har alltid haft något av ett intresse i det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Unikt rp, socialt rp och rolgit rp framförallt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för sin egna vinning utan att man kan tänka sig att då och då låta motparten vinna i scenariot för att alla ska tycka att det ska vara roligt i rpt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, NLR, Metagaming samt powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Henrik har alltid haft som mål att skaffa vänner och kunna utöka sitt kontakt nätverk för att bygga upp en verksamhet och en stabil ekonomi för sig själv, och verkligen försöka utveckla mitt rp till min bästa förmåga. Henrik hade det reltivt tufft som ung, han bodde med sin mamma och sin storebror i en förort i göteborg. I skolan hade Henrik inte särskilt många vänner men dem han hade höll han om hårt, Henriks bror blev en förebild för han och i på så sätt så drog Henrik in i det kriminella livet för varje dag som gick, efter ett tag kände Henrik att det han gjorde inte var rätt, han tappade vänner och kontakten med sin mamma och resterande familj. nu är hans mål att försöka bygga upp den kontakten med vänner och familj.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka