Nekad .8700. | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.8700.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ezat Ali

Vad är ditt discord namn? .8700.

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Mohammed Rahmin är en karaktär som växte upp på ett svårt ställe där det var svårt att klara sig. Det fanns inte mycket pengar, och det var mycket brottslighet. Från unga år lärde Mohammed sig att vara smart och klara sig genom att göra saker som kanske inte var lagliga då han inte hade nå familj och fick leva med olika soss hem

Senare blev Mohammed mer involverad i brott som tonåring och gick med i en kriminellt livs still. Han lärde sig använda vapen och förhandla för att klara sig. Trots det hårda yttret har han också en mjukare sida och bär på svåra minnen från det förflutna. Lojalitet är väldigt viktigt för han, och hen är redo att göra vad som helst för att komma upp på topp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapa en unik bakgrund för min karaktär och utveckla relationer för mig och andra. Vara med i kommunitit och vara med i situationer och events, göra aktiviteter och utmaningar för mig och andra spelare. Utveckla min karaktär över tid och skapa en story till min gubbe och för andra. göra intressanta roleplay situationer och bidra till serverns spelare. Ge feedback, samarbeta med Admins och staff för att göra en bättre roleplay server för oss allihopa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motsidans vinst i ett scenario att du som rollspelare, arbetar för att möjligtvisst göra framgång för den andra sidan i konflikten eller situationen. Det innebär att jag kanske tar på mig rollen som en karaktär som får andra sidan att kanske vinna/gynna, vilket kan skapa spänning och intressant story för roleplayen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM- du får t.ex inte döda nån utan ett scenario. Personrån Vid personrån får du inte döda personen om scenariot inte kräver det utan du ska alltid värna för andra liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört på många servrar så som denna förut för länge sen, västerort, invasion, no life rp och många mer

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit staff på ett par servrar förut när jag körde fivem väldigt mycket ett tag, ska precis börja spela igen efter typ 1 år.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad. Inte tagit intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka