Nekad 8121 | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

8121

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? BörjespN

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter viktor larsson och han är 19 år gammal. Viktors föräldrar dog redanm när han var 5 år gammal i en bilolycka. Viktor hade det svårt efter det som hände, då båda hans föräldrar vart döda så han fick bo på ett fosterhem. Han började hänga med fel personer redan vid 12 års åldern. När han hade fyllt 15 så var det första gången han blev tagen av polisen för att han blev tagen när han snattade. Därifrån så gick det bara sämre och han började göra grövre saker. Nu är Viktor 19 år och han försöker nu att vända livet och skaffa ett jobb någon stans. Viktor är intresserad av att jobba med bilar så kanske typ mekonomen eller så. Han försöker även nu att hitta nya vänkretsar för att vända på livet och reda ut allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp till servern och utvecklade roliga scenarion. Jag kommer även att spela som något lagligt jobb då jag vet att det är många som är krim på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du liksom inte ska vinna vartenda scenario du kör utan du ska spela för att ha roligt och inte bara för att vinna. Det kan vara så att du förlorar några scenarion då och då när du rpar mot till exempel polisen men det spelar ingen roll sålänge du har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst igenom dem och förstått alla. Några exempel kan vara att vdm är att du använder bilen som ett vapen, NLR betyder att om du har vaknat på sjukhuset så får du inte komma ihåg något från förra scenariot. Powergaming betyder att du typ gör saker som är overkliga till exempel kör en bil in i en vägg och sen går därifrån direkt efter, sen är powergaming 2 att du inte ska spela för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har typ 1000h på fivem och har spelat på unive från 2021 till 2023

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka