Accepterad 7yze2.0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

License

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
109
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365658663/

Ditt Hex-ID: steam:110000153c49827

Vad är din discord tagg? .7yze.

Vem var det som bannade dig? Momo

Bild på banmeddelande: bild_2025-10-14_170834485.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag tog 200k från en grabb när jag grep han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade efterföljande som på gick ett tag där han var inblandad i. Efter ett tag av jagande så gick deras bil sönder, så hoppade graben utt ur bilen och så tezrade jag han för att han börja springa. Efter jag tezrade han så grep jag han och sökte igenom han efter saker. När jag gjorde det så såg jag att han hade 200k på sig. Jag tog det med mening då jag ville köpa en bil för dom pengarna och sen blev jag tagen till polis ledning och då fick jag p ban och black list från polisen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men i stundens hetta kändes det rätt nu i efter väg så fick jag känna att jag gjorde ett grovt fel bode som polis och som medlem på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, det var när jag var kriminell och inte rpa på skador. De jag har gjort för att det inte ska hända igen är att rpa på /me ont typ och en realistig rp tilex säga ajj mm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte ta pengar och ha ett annat scenario där jag inte tog pengarna och hade en rolig rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte begå korruption igenom att ta pengar från folk vi gripit samt inte gegå andra regel brott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jappp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka