Accepterad 7humle | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

7humle

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199297919724/

Ditt Hex-ID: 11000014fbafaec

Vad är din discord tagg? 7humle

Vem var det som bannade dig? AntiCheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: anti 3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var AC som banna mig utav en exlosion antar jag för bensin macken sprängdes.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte i min bil och så åkte jag igenom marken så ville jag inte hoppa ur bilen denna gången för blev bannad av anti cheatet då men så kom jag upp till marken så landa jag rakt på en bensinmack och sprängdes sen så blev jag bannad av erat anti cheat. Har beställt mer ram minne etersom jag bara har 8 om jag inte har fel så borde inte åka igenom marken efter de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En felaktig ban för tror AC trodde de va jag som utförde exlosionen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har många bans sen långt tillbaks när jag var ny till RP sen har jag ett par stycken ifrån dumma misstag men har lärt mig ifrån dem bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har köpt mer Ram minne så detta borde inte upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har försökt sänka alla inställingar och sånt men verkar inte hjälpa men ska lösas så snart som mögligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka