Nekad 7EMPORARY | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

7EMPORARY

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/7EMPORARY/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Mehrara

Vad är ditt discord namn? 7EMPORARY´$-#2368

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Isai är en väldigt lugn och sansad person, dock kan han bli väldigt irriterad på folk som inte kan bete sig. Isai har nyss fyllt 18 år, han är född i 2003, den andra februari. Han brukar aldrig sätta sig själv i en sits där han måste slåss eller liknande, utan han använder bara våld när det verkligen behövs. Isai hade inget intresse utav att jobba med droger / vapen osv. utan han ville ta den andra, vanliga, vägen i livet. Tills han syster, Liana började ta den mörka vägen. Då bestämde Isai sig för att hänka på henne, och det är där vi är nu.

Isai Perez är från och uppväxt i Finland med en ganska bra uppväxt, inga större problem med familjen eller liknande. Utöver det så är Isai en väldigt rolig person som gillar att skratta och ha kul, han är oftast den som brukar att starta konversationer och som försöker att hitta nya personer att prata med och lära känna, han är med andra ord väldigt social.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört en hel del RP, med över 2000 timmar totalt, och har en del polare som jag hade velat lira med på servern. Jag har väldigt bra koll på RP i sig, och standard reglerna. Jag kan rent generellt bidra med roligt och socialt RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag nämnde innan så har jag polare som lirar här och servern ser rätt stabil ut, dessutom ser folket rätt socialt ut vilket jag älskar.

Hur hittade du Unive? Genom polare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? RP är ju helt enkelt att man lever någon annans liv, spelar en annan karaktär och en annan typ av människa. Syftet med rollspel för mig är att komma iväg från det verkliga livet och komma in i något annat, att man glömmer av allt i några timmar och kör på någon annans liv och prova på nya grejer som man aldrig hade kunnat göra i verkliga livet. Med det menar jag inte att man ska gå runt och leka helt allan ballan för att man inte är sig själv, men att man får prova på något nytt yrke och någon form av ny personlighet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bara ha kul med folket inne på servern, kanske bli någon slags administrativ användare i framtiden beroende på hur det går!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har dock whitelist på Strandsatt men den är inaktiv. Dock har jag inga planer på att fortsätta lira där eftersom jag vill börja lira här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka