Nekad 7arami | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neffuze`

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Neffuze

Vad är ditt namn i verkligheten? Amo Abdal

Vad är ditt discord namn? Neffuze#7924

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 1999

Berätta om din karaktär. Amo Abdal är en riktig fet bonde som gillar att odla allt från solrosfrön till vattenmeloner. Amo Abdal äger grönsaks AB varje fredag står Amo Abdal i centan och säljer frukterna som Amo har odlat. Amo har en familj på 8 barn som han fick av hans fru Khadija. Amo försörjer sin familj på ett bra sätt utan att sälja droger och illegala substanser. Amo Abdal gymmar i sin fritid och älskar att vara på gymmet med sina vänner Kalle och Oskar. Oskar är en trevlig kille som gick i samma klass som Amo. Däremot så träffade Amo Kalle på torget när han sålde en fet vattenmelon till honom. Kalle älskade den och de lärde känna varande genom en vattenmelon, helt sjukt ju? Iallafall så lever Amo ett väldigt bra liv. Han har kredit upp till halsen och lån på flera hundra tusen då han valde att klippa en RS6 som han åker runt i stan med och flashar. Dock e den kredit men det skiter Amo i för att han lever sitt liv och skjutsar Khadija till komvux med den varje dag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit i servern sen förut innan den blev Unive och det var roligt. Jag var i polisledningen och bidrog med väldigt mycket. Jag kommer att bidra med roliga scenarios. Att just jag ska bli medlem är helt enkelt för att jag ska kunna öppna fler kanaler på Discord och ha mer tillgång till vad den här underbara servern har att erbjuda, Detta ger mig chansen också att bli servervakt som jag var en gång i tiden och även staff kanske i den ljusa framtiden beroende på hur läget och omständigheterna ser ut.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har väldigt många vänner som spelar på den här servern vi har varit vänner länge och jag anser att det är väldigt kul att umgås med sina vänner och samtidigt medföra bra RP. Jag är väldigt bra på att medföra bra RP då jag har spelat Arma3 i nästan 4000 timmar på en engelsk RP server och där har det varit fullt upp med RP scenriopus man kan använda sig av och dra upp. Här på Unive så har ni bra staff team som lyssnar på spelarna ibland och ser till att förändringar händer vilket är bra och demokratiskt i mina ögon. Slutligen så tycker jag att det är en allämnt bra community som har bra spelare.

Hur hittade du Unive? Varit här när sen det var Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet i mitt rollspel är att kunna skapa roliga minnen med mina vänner och även andra spelare på servern. Det är väldigt kul att komma ihåg bra scenirous som man kan skratta eller gråta åt beroende på resultatet. Det viktigaste är att man inte alltid ska vinna och även ge den andra parten en chans.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att bli krim eller kanske joina polis kåren allt beror på vännerna och var vi etablerar oss. Men så som det ser ut så kommer jag fortsätta sälja frukter och grönsaker på fredagar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Absolut inte. Lojal hela vägen.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 101%.

Din attityd och din seriösitet är 30 steg för låg.
Hade du inte dmat mig och kallat mig saker så kanske du hade blivit accepterad men din attityd passar inte in på Unives community!

Ansök igen om 24 timmar.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka