Nekad 7abbe | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

7abbe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Abbe.

Vad är ditt discord namn? 7abbe

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leif Andersson 35 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, omtänksam, medarbetande, tystlåten och beräknad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leif Andersson 35 år Leif växte upp i en kriminellt område i staden där han snabbt lärde sig att inte lita på någon. Han började som småkriminell genom att stjäla bilar och sälja dem vidare. Efter 5 år hamnade han i en större kriminell organisation där han nu jobbar med smuggling. Leif är bra på att hantera bilar och är van vid att hålla sig undan från polisen. Han har också koll på hur man smugglar saker och är inte rädd för att ta risker. Leif har svart hår och har gangster, kriminella kläder. Han ser ut som en vanlig kille ändå. Han är lugn och blir inte arg i onödan. Han gör sitt jobb men han säger inget och behöver inte hjälp utan löser allt själv som behövs. Det som skiljer Leif Andersson från andra kriminella spelare på servern är hans smart tänkande och förmåga att arbeta i bakgrunden. Han är inte tuff som alla andra utan han är smart och skapar planer hur han ska utföra något som pågår.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag planerar att bidra till servern genom att vara en aktiv som jag är mycket och pålitlig spelare som alltid försöker skapa roliga och intressanta situationer för andra. Jag har erfarenhet av att samarbeta med andra i olika spel. Jag kan bidra till lagarbete och hjälpa till att bygga bra relationer mellan spelarna så att alla har det bra och kul tillsammans. Eftersom jag gillar att spela realistiska karaktärer och rollspel kommer jag att försöka bidra till att göra mera upplevelser och mer levande samt engagerande för alla. Jag är också bra på att hålla mig lugn i olika situationer där många har det svårt att hålla sig lugna, Så jag kan hjälpa till att lösa konflikter eller svåra uppdrag på ett smidigt och bra sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man på något sätt gör eller accepterar en situation där den andra parten (motparten) vinner istället för en själv.

Det kan till exempel handla om att medvetet offra en vinst i en specifik situation för att säkra en fördel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har varit noga och inte brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming innebär att det handlar om att spela på ett sätt som inte är realistiskt och engagerande rp spel. Till exempel: Att om ens karaktär är svag och inte kan göra något som man behöver styrka till men du påstår att du utan problem ex kan slå ned flera personer samtidigt eller göra en mycket stark handling utan några konsekvenser eller hinder. Man kan undvika powergaming genom att spela på ett realistiskt sätt och följa det sin karaktär är. VDM Innebär att man använder fordonet som ett vapen för att skada eller döda någon utan giltigt skäll eller ett scenario som har hänt. RDM står för Random Deathmatch och det är en regel som är en regel på de flesta rollspelsservrar i FiveM och andra spel. RDM betyder att en spelare dödar en annan spelare utan någon giltig anledning eller utan att det finns en förklaring till dödandet. Till exempel: En spelare hoppar ur sin bil och skjuter en annan spelare utan att det finns någon anledning eller konflikt mellan dem. Copbait är när man försöker få polisen efter sig genom att göra saker som man tror att polisen kommer att komma efter de.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte något som är relevant för min ansökan och detta.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervjun i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka