Nekad 777Adam | Medlem ansökning [mio10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

777Adam

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? 777Adam.01

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kurt svennson 31 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sträng, respektslös och mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han hetter kurt svensson och är 31 år gammal han har haft en tuff bakrund tillexempel när han var liten så blev hans mamma dödad av en person eftersom att dem var rika efter det så blev Kurts pappa en alkolist som började slå kurt han tog bort allting med socala media och han fick inte heller gå till skolan för att pappan som hetter peter var rädd att kurt skulle säga till barnen och lärarna i skolan att han blev slagen hemma så petter låste inhonnom i toaletten och i källaren och gav honnom inte mat eller vatten på 1-2 dagar han blev slagen av petters bälte och stolar och masa sådant. Men jonas lyckades med att skaffa ett jobb när han var 18år på trygghanssa men han blev sedan kriminäll han körde ifrån polisen när han körde fös snabbt och hamnade i fängelset efter det nu när han är utte så jobbar han på samma ställe för att hans chef som hetter tray gav honnom en till chans nu är han känslig och rädd för att skaffa en fru och barn för att han är rädd att hamnla på samma spår som sin far.Sedan sen kurt var liten så har han haft inträssen att hjälpa folk han gick utt och gav hemlössa pengar för att han tycker synd om sådant han har även älskat att köra bil så nu nr han söker jobb så vill han hjälpa folk men även köra bil så ambulans skulle vara perfekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag själv har relativt stor erfarenhet inom rp då jag länge spelat på andra servrar och jag vet verkligen hur rp går till. jag brukar oftast hålla mig för mig själv eller med ett få tal personer men kan även gilla att hjälpa vissa andra spelare oftas nyare spelar att kunna komma in i rp på servern. Jag vet även hur man appasar sig väl efter en server då jag tidigare spelat på olika servar. jag är även rätt så hård med att följa reglerna på server och även med att andra spelare gör det samma.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man skall kunna ge andra på servern en channs att lyckas väl på server och kunna upnå sina mål med sin rp. det handlar även om att samarbeta och att kunna hjälpa andra men också då att andra gör samma sak åt dig själv. dessa saker är väldigt viktiga i rp och servern blir bara bättre för alla om man samarbetar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har inte blivit bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? poor rp är att man tex pissar på kroppar och ber folk hunda för en och sånt. fearRP är att man ska vara rädd om sitt liv tex 3 personer riktar vapen mot dig och du börjar slå dom det är fear rp man ska alltid värna om sitt liv. Failrp innebär att göra nått som är orealistiskt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka