Accepterad 6tarzan | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

6tarzan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? 133e.

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Abdi svennson, Har haft en jobbig uppväxt han flyttade från USA till Sverige när han var. Han blev mobbad i sin uppväxt. Han blev slagen och retad. Abdi blev ledsen o irriterad väldigt lätt men under sin uppväxt har han tränat upp det han hamnade seden snett och fick väldigt dåligt liv. Han började bråkade väldigt lätt när folk var jobbiga mot han. Abdi började även med dåliga saker som hjälpa folk med och sälja droger. Sedan dog hans mamma och de gjorde att han slutade med sånt. Han började även jobba tidigt hos hans pappa för och hjälpa familjen. Han har 1 en lillebrorsa och en lillasyster som är tvillingar men de kunde inte hjälpa till för de var så små och sen flyttade Abdi började även med dåliga saker som hjälpa folk med och sälja droger. Sedan dog hans mamma och de gjorde att han slutade med sånt. Han började även jobba tidigt hos hans pappa för och hjälpa familjen. Han har 1 en lillebrorsa och en lillasyster som är tvillingar men de kunde inte hjälpa till för de var så små och sen flyttade Abdi och hans familj till Sverige och nu vill han få ett bra liv. Men nu när Abdi har flyttat till Sverige vill han få det till en bättre stad. kommer jag även försöka bli högt uppsatt inom gäng rpn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en positivare upplevelse till servern och ha en riktigt bra RP nivå. nått yrke eller så blir jag kriminell och kommer göra riktigt bra och roliga scenarion som är roliga för båda partena och så

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Social rp och försöka göra så de blir så kul för båda parterna tillexempel ifall man gör rån som kriminell behöver inte målet vara att komma undan utan att göra så att rånet är kul för poliserna och för oss vi kriminella som gör butiksrånet

Hur hittade du Unive? mina kompisar sa i klassen att jag skulle börja spela unive rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka