Nekad 6ixers | Medlem ansökning [Melvin3113]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

6ixers

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199275313284/

Vad är ditt namn i verkligheten? Walter Bendroth

Vad är ditt discord namn? 6ixers#9765

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Fahad Baza har haft en väldigt tuff uppväxt där hans pappa slog han bara han fick ett dåligt betyg vilket då var under C Ifall han fick över C så fick han bara ett klapp på axeln. Och när han fick ett A så fick han en 5 krona.
Fahad hade då A i nästan alla betyg förutom engelska och samhällskunskap som han hade C och D i.
Fahads intressen är att jobba inom bilar t.ex bilfirma eller något ställe att laga bilar på t.ex mekonomen.
Fahad har aldrig vågat ha en tjej sen han var 8 år gammal där han blev rejectad av en tjej som hette Lovisa. Fahad är just nu 22 år gammal som är 178 cm lång, Året han fyllde 14 så blev han catchad snatta vilket då fick hans familj en 2000krs böter, hans familj var väldigt fattiga, så när de fick reda på att han fick en 2000krs böter så fick dom rå damp på Fahad vilket gjorde Fahads liv mycket värre. Direkt när han fyllde 18 så blev han utskickad ur hans föräldrar hus, de var den tiden han märkte att hans föräldrar hatade han. Därför har han bestämt för att ha ett mycket bättre liv genom att skaffa ett riktigt bra jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli Medlem på unive för att jag vill göra WL Lagliga jobb på servern t.ex jobba inom bilar. Jag har även spelat på många andra servrar inom Lagliga jobb t.ex ortenwave, Verse, Bryggeriet. Jag brukar aldrig ta saker ooc och jag rpar alltid på mina skador de kvittar om de va d sync eller nåt sådant jag rpar på allt kan jag säga. Ifall jag blir tagen gisslan kommer jag göra allt för att jag ska komma ut levande gemom att göra allt som dom säger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra rp genom att jobba på bilfirman eller mekonomen eller falck jag kommer även vara aktiv nästan 6 timmar om dagen. Jag kan även bidra med skit bra rp, jag har 750 timmar på fivem på ett konto och på de andra så har jag 109 timmar så jag har mycket erfarenheter genom rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna ett scenario hela tiden fast att man ska kunna förlora scenario utan att gråta om det. Man ska inte komma support för att man förlora ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom fivem Meny och folk som skapade tiktoks

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka