Nekad 6Erkan | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

6Erkan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? erkan

Vad heter du på discord? 6eerkan

Vad är ditt Hex:ID 1100001426d0257

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag går till skolan isch 8 på morgonen sen går till skolan till 16 o kommer hem o äter sen jag splear lite sen jag går ut lite typ sen hem o spela igen. o på helger kan jag spela isch hela helgen ifall de inte finns något som är vikitgare.

Hur länge har du varit medlem på Unive? nån månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte o bifoga men har 11 st

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. ja den är som en litn vakt på servern som kickar och bannar folk för denm så kallade ''små regelbrotten'' och ifall du hittar nån som gör något ''stort'' regelbrott så tar inte sv hand om de utan de tas vidare till en högre uppsatt som tex en staff. Alltså att en sv tar ett litet större ansvar för serverns rp än vanliga medlemmar men mindre än staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv för att de finns väldigt många icke medlemmar och medlemmar som bara springer runt och lallar på servern och endast förstör på folk som verkligen vill ha en bra rp, har även upplevt många händelser ingame där man bara önska man var sv och kunde göra något åt allt lallande. Jag tänker att staffs har lite större regelbrott att ta hand om och de är ju just därför vi sv finns. och tycker inte de är så många svs som tar hand om serverns rp och allt lallande som pågår just nu så bra, så hade velat hjälpa till som sv för har erfarenheter och kan allt möjligt om sv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption/abuse kan vara att du ressar någon utan att rpa på att tas till sjukan, tex om din kompis eller vem som har blivit skjuten så ressar du hen istället för att ta hen till sjukan och rpa dig fram till vård.

Det kan också vara att du tex använder dig utav /toggleid mitt i scenario för att du ska ha en fördel att kunna se folk igenom väggar m.m

Nekad.
Anledning:
Utveckla allt.

Du får ansöka igen om 30 dagar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka