Nekad 69SG | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigmo1990

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/69SG/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mommi Yusri

Vad är ditt discord namn? 69SG#1133

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är ganska driven, fokuserad och har en stor beroende av adrenalin. Han har lite erfarenhet i brottsregistret men tycker att det som hänt i det förflutna borde inte spela roll i nutiden. Anledningen till den erfarenheten kommer i från hans uppväxt då han växte upp ganska rik till att börja med, sökte alltid nya upplevelser, de snabbaste bilarna och de högsta platserna att stå på. Han var alltid energetisk men saknade konsekvenstänkande. Och det saknade konsekvenstänkandet ledde till att han blev bortkastad av majoriteten av hans nära och kära. Vilket ledde till att den enda saken i världen som han fortfarande brann till var adrenalinkicken.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att denna server kommer att låta mig nå min fulla potensial. Uppleva så nära upplevelser det kan komma till realistiskt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag sett på youtube massa klipp som visar hur kul det är att spela på denna server. Det ser även ut som att ni har ett stabilt och organiserat samhälle både på servern och i discord och jag skulle vilja bli del av det.

Hur hittade du Unive? På youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppleva situationer och scenarios som jag inte upplevt på andra spel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en känd medlem för min karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu är jag inte aktiv på någon rp server. Men har varit det tidigare på amerikanska rp servers.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka