Nekad .69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: steam:110000154571324

Vad är din discord tagg? crocodileneck

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-24 184657.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har varit bannad i 7 månader snart och Jag ska vara ärlig och säga att jag har använt mig utav esp samt så har jag lagt upp montage med en bild på mig med esp så jag skulle säga det är varför jag sitter bannad idag! Och har hört att ni börjat pc checka osv och ifall vi kan göra nån deal så att jag blir unbannad kan ni pc checka mig 1gång i veckan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var inte så mycket som hände, Jag spelade som vanligt med mina vänner runt klockan 03 på natten nått sånt iallafall och jag väljer att gå och lägga mig efter npn timme, Dagen efter så ska jag gå in på univer igen sen ser jag att jag är bannad ingame men har mina roller och allt kvar så jag väljer att öppna ticket och skriva att jag är bannad men har mina roller kvar, samt så frågar jag varför jag är bannad men jag får inget svar så jag väntar runt 2 - 3 timmar sen blir jag bannad från dcn från ingenstans, Det var det som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var mitt fel till 100% att jag valde att köra med esp sen lägga ut montage var ju på mig INTE på nån annan än MIG! Och jag är mycket medveten om att jag kanske inte kommer tillbaka efter jag gjort detta nu men jag gör fortfatande överklagans för att jag vill ha en sista chans och komma tillbaka. Jag är extremt besviken på mig själv för att jag gjort detta och insåg redan första gången att detta var helt fel beslut av mig, men dom jag spelade med gjorde samma sak så jag ville passa in och vara "en av gruppen" men det betyder inte att det är okej somsagt! Så detta är mitt fel till 100%!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ganska många gånger innan men har spelat på unive välidgt länge samt så har jag kört på minecraft servern det var hela anledinigen till att jag började med unive så att jag har ett par bans hoppar jag är förstårligt efter som jag spelat här under en längre tid!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stott upp för mig själv samt servern att inte vilja vara som alla andra. Jag hade kunnat skita totalt i att använda mig utav någon esp eller något sånt det var helt jävla stört av mig att göra det och det vet jag att de är lixsom men ja jag vet inte vad jag ska säga riktigt är bara besviken på mig själv att jag gjorde det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig av min ban är att absolut tänka efter och använda sin gärna innan man gör något. Och att spela med esp eller lägga upp montage är efterblivet, Jag hade lixsom gorilla och hela köret och jag förstör såhära för mig själv samt servern, Så allt som allt är att jag ska inte fuska, inte lägga upp montage, inte vara efterbliven helt enkelt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail
äru bränd 2000kr för unban o hell nah, kommer inte betala för unban, 320 sa inte du att du aldrig skulle ta betalt för unban? kommer skicka mer överklagans kommer inte sitta och betala för att bli unbannad, kommer göra fler överklagans och försöka eller iallafall vänta tills ni unbannar mig vanligt.

äru bränd 2000kr för unban o hell nah, kommer inte betala för unban, 320 sa inte du att du aldrig skulle ta betalt för unban? kommer skicka mer överklagans kommer inte sitta och betala för att bli unbannad, kommer göra fler överklagans och försöka eller iallafall vänta tills ni unbannar mig vanligt.
du kommer aldirg bli unbannad på något anant sätt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka