Nekad 671840 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

671840

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? 671840

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Björn Blombäck, 29

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, ambitös, drivande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Björn hade en bra barndom han hade mycket vänner och det gick bra i skolan för han. Hans lärare tyckte alltid att han var snäll och rolig men han hade nånting som stack ut det var hans smarthet. Han gick ut 9an med toppbetyg och han visste redan då att han ville bli polis. Efter gymansiet så ville han studera till polis, så han började på polisskolan i Umeå och då klarade han utbildningen där efter 2 år. Hans framtida planer är nog att flytta till staden hitta en bra krets med kompisar och bekämpa brotten som händer i staden och bli polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och bra kvalitet av RP, jag kommer även bidra med rolig men även seriös RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst menas med att man låter den andra delen i ett scenario vinna så det ska bli roligt för båda parter så man inte alltid PWG2 spelar för egen vinst och makt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot regler men det tror jag att har hjälpt mig att förbättra min RP och göra den riktigt bra!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM - Man använder sitt fordon som vapen, RDM- man dödar utan anledning, Metagaming - Man tar information utanför spelet till spelet, Suntförnuft - Du ska tänka som i verkligheten och du ska tänka en extra gång.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas man blir godkänd :)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.
Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrat av en moderation:
Nekad.
Anledning:

Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka