Nekad 666wla | Ban Överklagan [wolfidagoat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

298x.

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad är din discord tagg? 666wla

Vem var det som bannade dig? 1Shabbe

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-25 171057.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag är en liten dum kille som tåg pengar för att ta bort krycka till min vän

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i sjukhuset skulle vårda folk och la krycka på dem och sen såg jag min vän och la 35 krycka sen tåg jag bort och la 45 för att de är de han ska ha sen skulle jag gå ut ur sjukhuset och kolla lite men jag tyckte synd om min vän han gav mig pengar för att jag ska ta bort hans krycka och var skit dumt att göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktigt ban det var jag som gjorde felet och jag borde inte ha gjort det då ska man få ban för korreption som sagt säger det igen det var jag som gjorde de dumma felet och ta bort krycka för pengar kanske inte så realiskt att ta bort krycka när man är skadad men förstår det kommer inte hända nogonsin mer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för pittning vilket jag inte skulle göra oavsätt vad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat säga att de så det ska vara till min vän annars och säga man får inte göra sånt och att du får helt änkelt vänta till din krycka går bort för att de ska vara realistik

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag kommer inte hända mer och ber så mycket om ursäkt kommer INTE göra om det skiten som jag gjorde förstår varför jag blev bannad men jag ber förlåtelse. vill gärna komma tillbaks och göra rätt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka