Accepterad 666wla | Ban Överklagan [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

298x.

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad är din discord tagg? 12312gh

Vem var det som bannade dig? _Raxy__

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-17 223456.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag Var Rasict I medborgare Vilket Var Skit Dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Hoppade Medborgare Sen Kom Det en kille hoppade medborgare med mig och sen fråga han hur man kan bli unbannad jag sa att du måste göra en ansökan sen för ingen stans så bråkade vi jag börja säga att gå ut från landet och massa skit när igentligen jag är arab själv jag troode vi lallade men det var inte lall för han så det var skit dumt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är 100% En riktigt bannad altså det var jag som gjorde misstaget och vara racist men han hotade mig osv vilket jag brudde inte mig om men sen skulle jag snaka med han så var det så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit tidigare bannad för pittning men har lärt mig att inte pitta oavsett vad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag Hade kunnat bara vara trevlig och om han inte var trevlig så kan jag bara lämna medborgare och snakat men någon annan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte säga det och att bete mig och vara mognare att säga förlåt till han men så kan det bli men jag har lärt mig om det och kommer ALDRIG hända någonsin mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ser jag detta hända en gång till är det verkligen tack och godnatt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka