Nekad 5starz | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

5starz

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Larsson

Vad är ditt discord namn? 5starz097

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: enzo amin 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Alkoholist biltjuv smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: började bara som en vanlig alkoholist men har stora planer om att råna en bank och bli rik

Vad kan du bidra med till serverns RP? Följa reglerna och vara seriösa

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte vinna alla scenarion för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag skulle göra en roleplay med att sno en polisbil och stoppa en Lamborghini för att sno den men jag hade helt glömt att det är lätt sunt förnuft och så blev det vdm för föraren hoppa ur framför bilen på stopp försöket

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man inte får döda eller slå någon spelare för ingenting vdm betyder att man inte får använda fordon som vapen cop bait betyder att man vill ha polisen efter sig när man inte gjort eller har något olagligt på sig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ingen aning

Hej @5starz

Jag vill att du skriver om frågorna Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord, Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP.

Jag ser även att du skrev i din ansökan att du var aktiv medlem på en annan server, är du redo att säga upp dom rollerna då vi har en regel på Unive att man inte får vara medlem på en annan server samtidigt som Unive.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas

Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej @5starz

Jag vill att du skriver om frågorna Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord, Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP.

Jag ser även att du skrev i din ansökan att du var aktiv medlem på en annan server, är du redo att säga upp dom rollerna då vi har en regel på Unive att man inte får vara medlem på en annan server samtidigt som Unive.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas

Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Ja jag är medlem i smg RP men säga upp den och vart och ska jag skriva om???

alltså är du redo att lämna den servern och förlora dina roller för att kunna spela på denhär?

Yes de jag skrev ovan de frågor jag ville du skulle komplettera
bakgrund/backstory Enzo Amin var bara ett barn från de tuffa kvarteren i Los Santos, där solen knappt trängde igenom smogen och drömmar ofta förvandlades till damm. Vid 23 års ålder fann han sig själv förskansad i stadens undre värld och arbetade till en början som mekaniker på ett litet garage. Men lockelsen av snabba pengar och makt drog honom in i Vinewood Kings värld, ett gäng som styrde gatorna med järnhand.Enzo steg snabbt i graderna. Med en talang för bilar och ett sätt att hantera människor blev han snabbt den bästa killen för rån och sammanstötningar med rivaliserande gäng. Han kände smaken av adrenalin när han körde flyktbilar och skapade frågor till gängets fördel. Men för varje seger växte risken – lojaliteten började krackelera i takt med att paranoian sipprade in.En stormig natt förändrades allt. Enzo var inställd på att stjäla en last med vapen, en kupp som lovade att placera honom på toppen. När han smög sig in genom lagret snubblade han över en grupp ungdomar – flyktingar från gatan, förtvivlat övergivna av sina föräldrardesperat på jakt efter överlevnad. I stället för att vända ryggen till var det något inom honom som brast. Gänget hade blivit hans familj, men de här barnen var oskyldiga. I en drastisk vändning bestämde sig Enzo för att sabotera rånet och larmade myndigheterna istället. Han lämnade det liv han hade känt till och lovade att skapa en riktig familj för sig själv – en familj byggd på val, inte rädsla. Från den dagen och framåt blev Enzo en osannolik beskyddare, som sökte skydd i en stad som aldrig förlät. och personlighet paranoid. farligt beronde av knark och alcohol. väldigt envis och bortskämd. det här tog mig jätte lång tid att skriva

bakgrund/backstory Enzo Amin var bara ett barn från de tuffa kvarteren i Los Santos, där solen knappt trängde igenom smogen och drömmar ofta förvandlades till damm. Vid 23 års ålder fann han sig själv förskansad i stadens undre värld och arbetade till en början som mekaniker på ett litet garage. Men lockelsen av snabba pengar och makt drog honom in i Vinewood Kings värld, ett gäng som styrde gatorna med järnhand.Enzo steg snabbt i graderna. Med en talang för bilar och ett sätt att hantera människor blev han snabbt den bästa killen för rån och sammanstötningar med rivaliserande gäng. Han kände smaken av adrenalin när han körde flyktbilar och skapade frågor till gängets fördel. Men för varje seger växte risken – lojaliteten började krackelera i takt med att paranoian sipprade in.En stormig natt förändrades allt. Enzo var inställd på att stjäla en last med vapen, en kupp som lovade att placera honom på toppen. När han smög sig in genom lagret snubblade han över en grupp ungdomar – flyktingar från gatan, förtvivlat övergivna av sina föräldrardesperat på jakt efter överlevnad. I stället för att vända ryggen till var det något inom honom som brast. Gänget hade blivit hans familj, men de här barnen var oskyldiga. I en drastisk vändning bestämde sig Enzo för att sabotera rånet och larmade myndigheterna istället. Han lämnade det liv han hade känt till och lovade att skapa en riktig familj för sig själv – en familj byggd på val, inte rädsla. Från den dagen och framåt blev Enzo en osannolik beskyddare, som sökte skydd i en stad som aldrig förlät. och personlighet paranoid. farligt beronde av knark och alcohol. väldigt envis och bortskämd. det här tog mig jätte lång tid att skriva
glömde framtids planer framtida planer är bara att sakta ner med all kriminalitet och allt knark och försöka leva som en normal person.

Tillbaka