Nekad 5starz | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

5starz

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elliot

Vad är ditt discord namn? 5starz097

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: enzo amin 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? paranoid envis och knarkare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: som liten had enzo det svårt hemma han bodde väldigt fattigt och fick inte äta tillräckligt bra med mat och hans föräldrar var snåla med pengar och enzo ville göra dom stolta och försöka få massa pengar till hans familj han fick det tillfället några okända folk undra om han vill ha jobb och han sa ja utan att ens veta vad han ger sig in på han hamna i ett gäng och fick sälja en massa knark han kände upp till 10000kr i veckan till hans familj och dom undrar var han får allting i från han sa jobb dom var oroliga för honom några dagar senare fick han ett jobb med att ta livet av någon om han inte gjorde det skulle han själv bli dödad han får 10000kr om han gör det han tog en pistol och åkte till platsen och släppte massa skott och sen sprang han iväg så snabbt som han kunde han förändrades efter det han var paranoid han tog droger för att försöka må bättre men det hjälpte inte 3 år senare blev gäng ledaren tagen av polisen för mord och då hade enzo chansen att fly och han tog den han åkte till en ny stad "unive"

Vad kan du bidra med till serverns RP? a kan bidra med realistiskt och roligt rollspel. Jag följer alltid serverns regler och respekterar andra spelare. Jag är bra på att anpassa mig och göra varje rollspel spänande för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid försöker "vinna" själv, utan istället spelar på ett sätt som gör scenariot intressant och roligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? vill inte prata så mycket om den men ni kan läsa om den här https://unive.se/threads/5starz-ban-%C3%96verklagan-320.245879/

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm betyder att man inte får skjuta eller slå vem som helst för ingen anleding för det räknas som rdm VDM betyder att man inte får använda ett fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja det kan va svårt för mig att tolerera när folk snackar om min mamma eftersom hon gick bort för några månader sen jag har fått lite mer kontroll över mig själv nu tack till col kevin88 jaak och toris

Nekad.
Anledning: skrivet från AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka