Nekad 5starz | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5starz

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199642880668/

Ditt Hex-ID: 76561199642880668

Vad är din discord tagg? 5starz097

Vem var det som bannade dig? toris philip320 fredde.p.p.p

Bild på banmeddelande: Screenshot (11).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? överklagan på discord samt servern. jag hade spammat staffs i discorden för jag var stressad och nervös och sen frågade jag efter col jaak eller toris som tidigare hjälpt mig med mitt mående det hade inte något med att göra min fivem ban men senare på kvällen ringde jag bara min bror som bad mig ringa hjälp linjen så jag gjorde det till slut och vill hälsa förlåt till er alla jag spamma jag gjorde fel och ska inte göra om det. fivem bannen var också mitt fel samt min dators fel jag fear rpa men det var inte meningen jag trodde han skulle skjuta mig för att vi båda hade ett vapen så jag ville förvara mig själv glömde tillägga att klippet på TikTok är borta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev med fredde om fråga han om hjälp för jag va rädd att tagga toris eftersom philip bad mig att inte göra det men fredde sa att han inte bannar för såna anledningar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel i båda fall av att tagga philip och limpis o toris hela tiden var respektlöst av mig och jag vill säga förlåt till er alla tre jag var väldigt stressad av allt som hände för det gick väldigt fort allting och sen att jag börja skjuta direkt var också fel av mig att göra men jag värna om mitt liv för jag trodde han skulle skjuta mig för vi båda hade vapen i handen samtidigt det handla om ungefär 1 sekund om vem som tog fram vapnen försr hade redan mitt redo i bilen sen jakten börja vid inqisutor upp mot vinevood hills där grabben som körde bilen kroka in i ett träd och hans bil gick sönder sen klve han ur bilen jag ville vänta lite för mitt ljud försvann men sen valde jag att hoppa ut jag med bara någon millisecond efter honom det var mycket i hans klipp man inte hörde i mitt vilket gör bannen lite orättvis för mig dem hade ju också gjort regelbrott för båda tjejerna fear rpa och tog inte upp sina händer när jag rikta mot dem https://medal.tv/games/gta-v/clips/kkApRFx2b819g01X5?invite=cr-MSxTdUssMjIwMjk0ODQ2

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dem senaste har mest varit anti-cheats bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka lite mer på motparten än mig själv och inte börja skjuta direkt och att inte spamma staffs för ingeting

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska inte göra om det igen nästa gång jag gör något liknande kan ni blacklista mig för ni har mitt ord om att jag inte ska göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja perma bans är buggad

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka