Nekad 5Max1zy | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5Max1zy

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199005472915/

Ditt Hex-ID: 11000013e4c9893

Vad är din discord tagg? 5Max1zy#3665

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "problem"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning faktiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var polis, och var EC - FRI (Piketen). Vi hade en övning där vi skulle testa på samtliga piketers kunskaper för att se vilka som passar för det eller ej, det var även för att bara öva allmänt. Sedan efter att vi har kört ca 3-4 rundor av övningar så blir jag bannad för anledning "problem". Jag blev själv lite chockad när det skedde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstod inte riktigt anledningen "problem" men jag antar att jag på något sätt är ett problem för servern. Jag antar att det var en giltig ban då det ändå var Limpis som placerade den. Men om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte. Isåfall kommer det inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad runt 15 gånger tror jag. Har även spelat på servern ett bra tag men jag har även tagit lärdom av alla dessa bans och de fel jag gjort under de gångerna sker inte längre. De flesta gångerna är även svbans. Men jag har absolut tagit lärdom av dessa bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt så vet jag inte, men jag skulle säkert kunna gjort annorlunda i min RP på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yep det har jag
Skulle ändå iaf verkligen lära mig om jag fick veta den specifika anledningen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka