Accepterad 5Max1zy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5Max1zy

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199005472915/

Ditt Hex-ID: 11000013e4c9893

Vad är din discord tagg? 5Max1zy#0294

Vem var det som bannade dig? Kabbe

Bild på banmeddelande: 786206a9982d15af379a87809d43575e.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag pittade en annan bil med min egen bil och använde den på fel sätt som inte är okej. Dom valde nog att banna mig för att det är dålig RP att pitta andra bilar bara för att dom har attityd, det var överdrivet att mig att göra det och kommer inte hända igen. Sedan så följde jag efter en annan bil i ca 1 min som sedan stannar och skjuter mig och min kollega i huvudet så att vi dör. Det jag gjorde då var att ja skrev "cp" i ooc chatten för att ja tyckte det var dålig och tråkig RP av dom ja blev dödad av. Men jag förstår nu i efterhand att jag inte skulle skrivit så då folk kan ta illa upp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min kollega blev skjuten i huvudet i min bil, sedan så skrev jag "vad gör dom", "cp" i ooc chatten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde fel, jag borde inte ha pittat bilen som bara hetsade mot mig utan ja kunde istället kört därifrån te.x. Det var även fel av mig att skriva "cp" i ooc chatten då det är hets ooc samt att det inte är okej att skriva i ooc under scenario.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare, jag minns inte exakt vad det är men jag har 25 bans varav 1 de 3 senaste månaderna. Jag ligger alltså på grön nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra min bil därifrån istället för att pitta den andra bilen och RP:at vidare därifrån. Och när ja blev skjuten så skulle jag låtit bli att skriva i ooc chatten. Jag kunde alltså ha undvikit detta scenario och gjort något bra av det har jag lärt mig nu i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Det är inte okej att skriva så som jag gjorde i ooc chatten då folk kan bli ledsna och ta illa upp av det. Jag har även lärt mig att ta det lite lugnare i min RP och kanske försöka att inte köra bil där det är mycket skottlossningar och gäng osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag förväntar mig inte riktigt att bli unbannad, däremot så tycker jag att 70 dagar är lite väl mycket. Men respekterar fortförande beslutet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka