Accepterad 5Max1zy | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5Max1zy

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199005472915/

Ditt Hex-ID: 11000013e4c9893

Vad är din discord tagg? 5Max1zy#0001

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 8 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 70f0c395a4f6312c3f960e8cd39cf5d4.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle testa en bugg med min kompis, men jag gjorde fel genom att jag testade det. Jag tror att dom bannade mig för att jag testade en bugg som jag istället skulle bett staff göra. Sedan så råkade ja även missklicka min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag och min kompis skulle testa en bugg. Min kompis HP bar var borta och därav så testade jag att tasrea honom 4 gånger för att se om han tog damage eller inte. Jag vill alltså testa denna buggen för att sedan rapportera in den till staffs. Men jag förstår nu i efterhand att jag istället borde tagit hjälp av en staff att utföra denna bugg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite både och, jag gjorde fel genom att testa detta mitt på polisstation. Jag kunde istället be en staff hjälpa oss med detta så ja det var jag som gjorde fel. Jag kunde även ha struntat i att ha mitt vapen uppe så ja inte råkar missklicka till nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad ca 20 gånger tidigare på servern, men jag har även spelat på servern i ca 2 år. Jag började på servern som icke-medlem och ny till RP. Därför så hade jag ej så bra koll på reglerna vilket ledde till att jag blev bannad för OOC Ingame, Powergaming några gånger under min nybörjar tid till RP.

Sedan när jag blev Kriminell för första gången så var jag rätt så osäker på hur jag skulle RP:a, därav fick jag ban nån gång för att jag inte riktigt var redo för att RP:a Kriminell. Dessa bans jag fick då har ja däremot tagit lärdom av och det är saker som inte händer längre. Jag har alltså lärt mig rätt så bra av mina tidigare bans.

Sen så har jag blivit svbannad några gånger, de flesta av dessa har varit felaktiga / fel id som blivit bannat. Detta har då ledit till att jag blivit unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa support och be en staff testa te.x skjuta honom för att se om han dog eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag kommer absolut att göra annorlunda till nästa gång genom att inte tasrea folk för att testa saker. Kommer heller inte att ha vapen uppe på station så ja inte råkar missklicka folk. Har alltså lärt mig mycket efter min ban. Kommer göra helt annorlunda om ja fick spola tillbaka tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka