Nekad 5Max1zy | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5Max1zy

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199005472915

Ditt Hex-ID: 11000013e4c9893

Vad är din discord tagg? 5Max1zy#0001

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 5d08e5ee566057b51272bf29aca99ccd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår inte riktigt varför men jag tror inte att det beror av något scenario utan av mina bans men det känns skumt, då ja inte RP:at kriminell på länge och det har gått rätt så bra. Har alltså RP:at polis i ca 5 månader utan bans. Men jag skulle gärna vilja få en förklaring på bannen. Men de jag tror var att jag var med i discorden "Sigma Males" där jag hade några polare som jag brukade spela med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var polis, och var EC - FRI (Piketen). Vi hade en övning där vi skulle testa på samtliga piketers kunskaper för att se vilka som passar för det eller ej, det var även för att bara öva allmänt. Sedan efter att vi har kört ca 3-4 rundor av övningar så blir jag bannad för anledning "problem". Jag blev själv lite chockad när det skedde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstod inte riktigt anledningen "problem" men jag antar att jag på något sätt är ett problem för servern. Jag antar att det var en giltig ban då det ändå var Limpis som placerade den. Men om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte. Isåfall kommer det inte hända igen. Har även försökt kontakta Limpis på discord och bett honom utveckla "problem" för att jag ska kunna ta lärdom av min ban. Men har inte fått något svar än.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad ca 20 gånger tidigare på servern, men jag har även spelat på servern i ca 2 år. Jag började på servern som icke-medlem och ny till RP. Därför så hade jag ej så bra koll på reglerna vilket ledde till att jag blev bannad för OOC Ingame, Powergaming några gånger under min nybörjar tid till RP.

Sedan när jag blev Kriminell för första gången så var jag rätt så osäker på hur jag skulle RP:a, därav fick jag ban nån gång för att jag inte riktigt var redo för att RP:a Kriminell. Dessa bans jag fick då har ja däremot tagit lärdom av och det är saker som inte händer längre. Jag har alltså lärt mig rätt så bra av mina tidigare bans.

Sen så har jag blivit svbannad några gånger, de flesta av dessa har varit felaktiga / fel id som blivit bannat. Detta har då ledit till att jag blivit unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat följa reglerna bättre och tänka innan jag utför saker men det var ju innan nu verkar det vara något nytt som jag inte förstår men om det är av mina bans så ska jag tänka igenom mer innan jag gör saker. Sen att jag är med i sådana discords är ju mitt eget fel jag måste tänka efter vad jag gör mer. Om jag vill spela med folk kan jag sitta i polis discorden eller i Unive discorden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska tänka mer på vad jag håller på med och om det är emot reglerna och ifall det är kul för motparten, det har jag lärt mig nu att jag måste tänka på hur kul det blir för de andra. Jag måste tänka efter vad det är jag joinar. Om jag vill spela med folk kan jag ringa de i pm eller så finns det stör ej i unive dcn. Jag står inte för andra saker som diskuteras i discorden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka