Nekad 5Max1zy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5Max1zy

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Maximilian

Ditt discordnamn: 5Max1zy#3665

Ange ditt födelsedatum 2008-07-17

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff?

Det som framförallt får mig att söka till staff är för att jag vet att det är väldigt roligt samt att jag vet själv att jag har kompetensen som krävs för att söka. Jag vet vad en Helper har för uppgifter och vad en Helper ska arbeta med.
Man ska vilja driva Unive framåt och alltid representera servern på ett positivt sätt och vara en bra förebild för de andra spelarna på servern.

Jag älskar att ta på mig mycket ansvar och arbete, och jag är medveten om att det är ett stort ansvar är bära Helper rollen på servern. Jag kommer att lägga ner extremt mycket tid på mitt arbete och vara extremt noggran med allt arbete jag gör.
Jag vill kunna bidra till en bättre RP på servern och kunna representera servern på ett större sett än vad jag redan gör nu som servervakt. Jag är alltså väldigt mycket tid att lägga ner på att utveckla servern så bra som möjligt. Jag är nästan alltid tillgänglig som staff både ingame och på discord. Detta kommer alltså resultera i att jag komer driva Unive framåt.

Jag har även spelat på servern väldigt länge nu, detta betyder att jag har väldigt bra koll på alla regler som servern har.

Jag kommer även absolut inte luras / manipuleras av vänner eller folk i min omgivning, jag kommer alltså att vara strikt, rättvis och inte vara partisk överhuvudtaget.

Jag RP:ar just nu som polis och har varit det i många månader nu, jag kan som sagt då alla regler väldigt bra. Jag älskar även att ta ärenden med folk i support, alltså att hjälpa dem så mycket jag kan. Om det skulle vara nånting jag inte riktigt kan hjälpa till med så kommer jag att kontakta högre uppsatta och fråga om hjälp från dom, men jag kommer även såklart också respektera att de resterande staff medlemmar har mycket att göra. Därför skriver jag endast i nödfall. Jag tycker att man alltid kan börja med att fråga en Medlemskaps Ansvarig eller en Helper, och om de inte har svaret på den frågan kan man fråga en Mod, sedan högre som kan ge ett bättre svar på frågan.

Mina mål med att bli staff är
- Driva servern framåt
- Passat mig bra
- Gillar att ta på mig mycket ansvar och uppgifter
- Bra erfarenheter
- Strikt och stå för mina beslut
- Ha respekt för medlemmar och andra staffs
- Bidra till mycket aktivitet och lojalitet
- Hjälpa alla spelare, även nya spelare.
- Se till att RP:n är på topp

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Just nu så har jag välldigt mycket tid över, detta kommer alltså resultera i att jag kan vara extremt aktiv på servern som staff och sattsa 110% på mitt arbete

Jag kan oftast vara inne runt 8 - 12h på servern varje dag och göra staff arbete.
När jag inte är hemma kan jag oftast vara inne på discord och göra arbete därifrån.

Hur länge har du spelat på Unive? På Unive så har jag spelat ca 1 år och 3 månader. Jag har 1600 timmar på FiveM. Detta betyder alltså att jag har väldigt bra kunskap om hur FiveM funkar. Detta betyder även att jag kommer att kunna hjälpa spelare som har problem med sitt FiveM

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har ganska så bra tidigare erfarenheter som staff.

- Tidigare Staff på Unive
- Tidigare Medlemskaps Ansvarig
- Servervakt

Detta betyder alltså att jag har bra koll på alla kommandon som servern har

/ban (id) (tid) (anledning)
/svban (tid) (anledning)
/kick (id) (anledning)
/unban steam: (hexid)
/toggleid
/togglename
/sc (meddelande)
/sv (meddelande)
/skin (id)
/m (id)
/noclip
/freeze (id), samma kommando för att unfreeza
/v (spawnamn)
/goto (id)
/bring (id)
/tpm
/setjob (id) (jobid)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Donation.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan tänka mig att jobba inom det område som det behövs folk inom. Men helst inte inom kriminell eller support. Men jag kan absolut bli det om det behövs, men isåfall vill jag gärna ha något mer att kompensera över.

Senast ändrad:
+rep har haft erfarenheter med denna kille i staff team på en annan server en gång och han var duktig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka