Nekad 5M1 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5M1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? rektorn_

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Neo som är 25 år som är polis. Han är en riktig actionhjälte! Han är stark, modig och full av energi. Han älskar sitt jobb och är alltid redo att sätta sig själv i fara för att skydda och hjälpa andra. Han är också väldigt smart och strategisk, vilket hjälper honom att lösa brott och fånga skurkar. Men tro inte att han bara är allvarlig! Han har också en skämtsam och lekfull sida som gör att han kan lätta upp stämningen även i de mest spända situationerna. Han är verkligen en hjälte i uniform!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till denna serven kommer jag bidra med en så hög rp nivå som jag kan bjuda påm jag kommer även bidra med pengar till gäng osv. Jag vill också att folk ska ha så kul som möjligt och att folk ska känna sig trygga och välkommda till serven så jag kommer bemöta all jag möter med respekt och alltid ett leende. Såklart så kommer jag ju även följa alla regler som ni har sattit.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man ska rpa så att både parterna ska ha en chans att vinna senariot och så att att det blir så kul för både parterna.Och txe om man gör nått slags av rån så att man inte måste ha den snabbaset bilen så att man kansek kan ta nån långsamare bil så polisen ska ha kul också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att man alldid ska ha samma namn på steam och discord, Rdm- att man dödar nån utan tillstånd, NLR att om man dör i ett senario så får man inte komma ihåg vad som hände när man lever igen, Vdm- att man andvänder sitt fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat fivem i nästan 1,5 år så jag kan min grej och jag vet exakt hur man ska rpa som krim,polis, och medlem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka