Granskning pågår 5jw8 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

5jw8

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? larpingusernames

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Jay 18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, roligt, positivt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Namn: Envoy Jay Ålder: 18 år Bakgrund: Envoy Jay växte upp i en vanlig familj. Han hade inte alltid det lätt, men han lärde sig tidigt att ta ansvar för sig själv. När han var yngre hamnade han ibland i dåligt sällskap och gjorde misstag, men han ville inte att det skulle bestämma hans framtid. Därför började han jobba hårt för att bli en bättre person och skapa ett bättre liv. Han är lugn, tänker innan han pratar och visar respekt mot människor som behandlar honom bra. Han gillar att hjälpa andra när han kan, men han låter inte någon utnyttja honom. Om någon hotar honom eller hans vänner står han upp för dem. **Framtidsplaner:** Envoy Jay vill skaffa ett bra jobb, tjäna egna pengar och bygga ett stabilt liv. Han drömmer om att köpa en fin bil och ett eget hus. Han vill bli känd som en pålitlig person som håller sina löften. Hans mål är att lämna sitt gamla liv bakom sig och visa att man kan förändras om man verkligen vill.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk roleplay. Jag försöker alltid skapa roliga och rättvisa scenarion för alla spelare. Jag följer serverns regler och visar respekt mot både spelare och staff. Jag vill utveckla min karaktär över tid och göra RP:n mer levande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid försöker vinna själv. Man ska ge den andra personen en chans att lyckas så att scenariot blir roligare och mer realistiskt för alla. Målet är att skapa bra roleplay tillsammans, inte att alltid komma ut som vinnare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. Jag försöker alltid följa serverns regler och spela seriös RP. Om jag skulle göra ett misstag tar jag ansvar, lyssnar på feedback och ser till att inte göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några exempel på regler är att man inte får använda information utanför spelet (metagaming), att man inte får tvinga fram orimliga scenarion eller vinna till varje pris powergaming att man ska värna om sitt liv value of life och att man alltid ska spela seriös och realistisk roleplay. Man ska också visa respekt mot andra spelare och följa personalens instruktioner.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men ha det så bra :))

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Tillbaka