Nekad 5ifftyy | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5ifftyy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamed

Vad är ditt discord namn? Kervxo

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 5ifftyy,Ghide,2001/07/13

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,omtänksam,rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Simmade till svergie från somalien ska bli miljonär och sälja godis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Aktivitet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att göra sitt bästa föratt vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag svärde mot en grabb och jag lärde mig av det kommer aldrig hända igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte svära mot staff, döda folk utan ett anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snöll och har medborgareskap i svergie

Hejsan bror,

Jag simmade från somalien till yemen sen så fick jag smyga till saudiarabien där jag tog ett flyg till tyskland och från där så tog jag stena line till göteborg. Jag vill bli miljonär av att sälja sura godis och hjälpa min familj.

Nekad.
Anledning:
Lallig ansökan. Ändra karaktärens namn. Svara seriöst på frågan Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Samt att allt du svarat på bryter mot powergaming.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka