Nekad 5awinb | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

5awinb

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198174752970/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Tjackballen#2186

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2003

Berätta om din karaktär. Ahmed Mohammeds far gifte sig med hans mor då de var 17 år gamla. Modern började arbeta på en fabrik då de flyttade 1992 när fadern blev inkallad till försvaret och tjänstgjorde i Afghanistan.

Ahmeds far blev svårt sårad i en blodig strid under kriget i Afghanistan, men överlevde även om han blev halt för resten av livet. Ahmeds mor hittade honom på sjukhuset, och efter att han blivit demobiliserad började han arbeta som verkmästare, inkomsten gav paret ett rum i en kommunal kollektivlägenhet utan några som helst bekvämligheter. Där föddes Ahmed Mohammed 1995.

Ahmed började i Skolan. Han var så bråkig att han inte antogs till fotbollslaget i tredje klass som sina klasskamrater, utan först i sjätte klass. Han fokuserade mycket på fotbollen men han hamnade snett och bråkade mycket. Ahmed drömde´om att bli fotbollsspelare redan innan han slutat skolan. Det slutade med att han började tugga i centan och fick värsta knaset med aina. Han blev dömd och hamna på soc flera gånger men han fortsatte tugga som en riktig G.

Efter gymnasiet var han helt fast i livet och var värsta gangstern med fett mycket para och grabbar i centan. Även fast han på en intelektuell nivå inte hade alla grabbar i centrum så hade han det rent fysiskt eftersom han var värsta gangstern. Han älskar att bazz, han älskar flous alltså para samt gillar han att tugga i centrum och beckna gräs o grabbarna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar att rollspela och jag är väldigt bra på just detta. Jag har gjort det mycket och kan alla grunder för det, alltså rp reglerna och allt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hittade servern på söklistan och tänkte varför inte pröva på, den ser fett maxad ut.

Hur hittade du Unive? Söklistan i FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Tillägga värsta upplevelsen för andra spelare när dom träffar Ahmed och får se vad han går för.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha värsta street cred och pusha massa cola.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag ska bara vara aktiv på Unive.

Tillbaka