Accepterad 55Mackan55 | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

55Mackan55

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197970777616/

Ditt Hex-ID: 110000100a06610

Vad är din discord tagg? Mackan#6215

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 25 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp och Kriminell utan krim roll.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt ner 2 grabbar som försökte råna mig och jag vet att det var fel av mig. Jag tänkte inte riktigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och gjorde meth för att jag behöver pengar. Sen när vi kommer ut så står det en kille där med en pistol och säger upp med händerna. Men jag skjuter han i huvudet istället och det var fel av mig. Jag lovar att det ej ska hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban. Jag gjorde fel som inte följde regeln fearrp. Men sen så blev jag osså bannad för att vara kriminell utan kriminell rollen. Jag menar liksom det är lite svårt att kunna bli kriminell när dem inte blir accepterade på denna hemsidan. Men det var mitt fel och jag ber om ursäkt. Man lär sig av sina misstag som sagt. Jag gjorde också fel som inte tog upp händerna och sköt dem istället. Jag joinade discorden och skulle snacka med en support och där bad jag om ursäkt till dem båda och erkände det jag hade gjort. Sen så tog jag emot bannen eftersom att jag erkände till brottet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger innan och jag har lärt mig av alla mina misstag innan. Jag är ju ny här på FiveM och jag har lärt mig alla reglerna. Jag har läst alla reglerna typ 5 gånger nu och det sitter verkligen i huvudet nu känner jag. Jag har också lärt mig att jag ska köra bil lagligt, stanna för polisen, Hålla upp händerna och inte göra motstånd när jag blir rånad. Jag har lärt mig OOC vilket menas med att man inte får gå ut ur rollen och får information igenom discord eller te.x Teamspeak eller andra appar där man kan snacka med sina vänner.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att göra kriminella saker som att råna folk. Hålla på med knark. Jag hade även kunnat lyssna på dem 2 grabbarna istället för att skjuta dem. Jag måste lära mig att börja lyssna på folk när jag blir rånad och då följa regeln Fear-Rp vilket menas med att jag ska frukta mitt liv inom spelet. Te.x om jag blir rånad ska jag vara rädd och göra som dem säger. Den regeln ska jag följa fullt ut nu. Jag kommer hellre bli rånad än att bli bannad. Sen på andra sidan hade det också varit mycket roligare att leva ett normalt liv. Som att skaffa jobb och lära känna folket inne på servern. Det var till 100% mitt fel och jag ber om ursäkt till 100%. Vill verkligen fortsätta att spela på denna servern för den är verkligen rolig och har roligt folk som spelar på den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att frukta mitt liv och att jag inte får vara kriminell utan kriminell rollen i discorden. Sen har jag ju sökt in att få den rollen men snackade med supports och dem accepterar inte folk som vill bli kriminella just nu för att det är för många som är kriminella och för lite poliser. Hädanefter ska jag lyssna på rånarna och göra exakt som dem säger för att jag vill inte bli bannad. Det är strunt samma om man förlorar sina saker. Det viktigaste är att man följer reglerna har jag märkt. Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag hoppas att ni kan förlåta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka