Inaktuell 520master | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

520master

Icke Medlem
Meddelanden
3,766
Reaction score
234
Vad är ditt namn i verkligheten?
Edwin

Ditt discordnamn:
520master#9119

Ange ditt födelsedatum
6 Juli 2008

Varför ska just du bli staff?
Varför just jag ska bli staff är för att jag kommer att satsa mycket mer på staff denna gången och verkligen sätta mig 100% in i arbetet och verkligen göra så mycket som jag kan. Jag har tidigare varit staff, därav har jag erfarenheter inom staffarbetet och vet hur det fungerar och vad man gör som staff. Jag saknade staff teamet så enormt mycket efter jag blev demotad och har verkligen velat kommit tillbaka. Återigen varför just jag ska bli staff är för att jag alltid tar sakerna väldigt seriöst och verkligen vill driva utvecklingen av servern framåt och även att hjälpa våra spelare på servern för att utveckla dom och servern. På min fritid det vill säga, efter skolan och hockeyn så kommer jag att göra så mycket jag kan för att förbättra RP nivån så mycket som möjligt och även utveckla våra spelare samt hjälpa dom. Jag vill även ha en till chans som staff för att visa vad jag kan göra, jag har tidigare varit staff och lärde mig otroligt mycket under den tiden för att sedan kunna använda om jag blir staff senare. Och jag är även väldigt bra på att ta emot kritik så att jag kan lära mig och förbättra mig, så jag har inga problem med att få kritik för att förbättra mig. Det jag tyckte var en av dom roligaste sakerna jag har gjort/varit på Unive var att vara staff, jag tyckte det var väldigt kul att lära mig känna staff teamet. Och nu vill jag bi staff igen, så därför gör jag denna ansökan. Och nu när det kommer nya spelare varje dag som är nya till RP, så kanske dom behöver lite hjälp med sitt RPande och hur man gör. Och jag vill även se till att vi håller en hög nivå på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Jag kommer försöka vara så aktiv jag kan, jag har skola, hockey och annat som ligger före mitt spelande. Jag kommer nog kunna vara aktiv när jag inte har: skola, träningar, matcher eller om jag är bortrest eller ska vara med familjen eller vänner. Men just nu så har jag träningar tisdagar, onsdagar och torsdagar just nu, det kan komma fler och så. Men annars under min lediga tid så kommer jag att vara så aktiv jag kan. Notera att jag kommer ha mer träningar och matcher senare under året. Då hockeysäsongen nyss började. Men som sagt under min lediga tid (fritid) så kommer jag att försöka lägga ner så mycket tid som möjligt.

Träningstider
Tisdag: 17:00 - 19:15 (Sen ska jag hem efteråt)
Onsdag: 15:15 - 17:00 (Sen ska jag hem efteråt)
Torsdag: 17:00 - 19:15 (Sen ska jag hem efteråt)

Sen kan det även hända att det är matcher på vardagarna men sen också på helgerna, så jag kommer göra allt jag kan för att få tid till staffarbetet.

Hur länge har du spelat på Unive?
Jag har spelat på Unive sedan sommaren 2021 och har varit medlem sen September 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff?
Ja, jag har tidigare erfarenheter inom staff. Jag har tidigare varit både Helper och Medlemskap Ansvarig. Och är Medlemskap Ansvarig just nu. Så jag har ganska mycket erfarenheter inom staffarbetet här.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom?
RP, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?
Just nu är jag då inte beredd att jobba inom Donation då jag inte är den bästa på att scripta, men om jag skulle lära mig så skulle jag nog kunna försöka bli Donation Ansvarig. Men skulle helst vilja veta lite mer om Donations området hur man ska göra så skulle jag kunna vara beredd på det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka