Nekad 50cent | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Cent#5477

Vem var det som bannade dig? Anders

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör på en annan server och Disrespekt till staf

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var inne på en anna server som heter Infiniti Som en kille som heter benny b äger jag gick in i den och förstörde för servren sen så skulle jag skicka ett medelande till en vän som heter anders fast råka skicka medelandat till anders som är mod i unive så skrev jag leksaksugare vilket jag inte hade tänk att skicka till mod skulle kicka det till en vän jag ber om ursäkt var inte meningen att skicka den till mod anders och det där med servren jag vet att philip hatar infinti så då tänkte jag gå in där och förstår för dom. Somsagt jag ber om ursäkt för det jag gjorde och även till anders som är mod det var inte meningen att skicka medelandet till dig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på en annan server och sen skulle jag skicka ett medelande till en vän som heter anders fast råka skicka medelanden till fel anders råka skicka till anders som är mod på unive så skrev jag leksaksugare fast skulle kicka det till en vän,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga ja fast nej asså det den bannen är lite konstig visst håller med att ni blir arga att jag kör på en annan server men det att jag skicka medelanden var inte meningen och jag ber om ursäkt till mod anders och att jag körde på en annan server om jag kommer tillbaka ska jag lova att det inte händer igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming rdm båda blev nerlagda för dom stämde inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gå in på en annan servren och va säkrare när jag skicka medelanden till nån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra på andrar servrar och inte skicka medelanden till fel person.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka