Nekad 50cent | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Aka melvin

Vem var det som bannade dig? Morkil

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och en kille som heter kenta skulle bråka sen kom det 2 andra killar fram till oss och börjar lägga sig i vårat bråka vi hade sen blev det så att vi alla börja bråka och det såg lallit ut det för står jag men det var inte så det var att jag och en vän bråka sen kommer det upp 2 Styckna andra grabbar och börjar slåss mot oss sen så slår vi tillbaka sen så går jag ut för jag inte vill bråka sen kommer dom ut och börjar bråka då kollar jag på sen så slår en kille ner alla sen så kommer nån och slår ner mig så jag dör sen så hoppa vi support och blev avstängda Vilket jag fattar men inte varför jag blev det för jag försökte undvika bråket men blev bara på hoppade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och en vän som heter wazzy åkte ner till sjukhuset för att hämta upp Kenta sen så tar vi min rs6 ner till Sandy och sedan åker ner till Qpark vilket jag inte vet varför så då skulle vi in dit och kolla på film det börjar med att jag får en spark från Kenta sen slår jag tillbaka sen så kommer wazzy in och en annan kille och börjar slå på mig och kenta du försöker vi att skydda oss själva sen så kenta till mig igen då slog jag tillbaka på han sen kommer dom och börjar slå på oss så då råka jag slå till en annan grabb där inne sen så sprang vi ut jag ställde mig vid ett hörn för jag ville undvika bråket sen så börjar dom slåss igen där ute så det slutar med att en kille slog ner kenta och wazzy och kenta ställer sig upp och slår ner mig så jag dör sen tar dom upp min kropp och lägger den bakom Qupark sen sa morkil till oss att komma support så då gjorde vi det och sluta med en ban för oss alla förutom han som slog ner alla där utanför. vill bara säg förlåt om jag gjorde nåt fel ska inte hända

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga båda jag och nej för att jag satte mig bara på soffan sen fick jag en spark av kenta du slår jag tillbaka och du bråkar vi sen kommer wazzy in och en annan kille och börjar lägg i sig i vårat bråka sedan blir det så att alla slår på alla och jag som omringad och försöker gå därifrån sen så ser jag att min kompis blir ner slagen då hoppar jag på killen som slog min kompis sen går vi utt och sen bråkar dom sedan får jag ett slag och dör jag försökte skydda mig själv och min kompis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming rdm men båda blev ner lagda för dom va felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Försökt att stoppa bråket eller gjort report eller inte slå tillbaka eller ganska mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte hålla slå tillbaka att skriva report eller hoppa support

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka