Nekad 50cent | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Aka cent

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunrförnuft lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han miss förstog allt men jag tror att det var för att han trodde att jag sprang runt när folk stog med ak och och sköt i mot oss vilket som inte stämde när dom börja sjuta så sprang jag in i en buske och skrek till minna vänner att det är folk med ak 47 som sjuter och så skrek jag till dom att gömma sig så dom med vapen inte skulle döda dom eller hitta dom och sen stog min vän helt still helt öppet så alla såg du försökte jag drar in han i busken fast sen blev jag bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag var i stan med wazzy sen åkte jag och wazzy ner till nakenstan och skulle åka och träffa på kenta som var där sen så när vi är framme så ser vi kenta du går vi ut ur bilen till han sen börjar nån sjukta med ak så wazzy hoppar in i bilen och drar medans jag försöker hjälpa kenta så jag hoppar in i en buske och ser grabbarna med ak 47 går bakom en mur sen så säger jag till kenta att komma in i busken och gömma sig med mig sen lyssnar han inte då så går jag upp från busken för siktigt sen så försöker jag dra med kenta i busken sen så blir jag bannade för suntförnuft och lallare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag gjorde inget fel jag försökte rädda min kompis liv och mit egna liv och bröt inte mot nån regel

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming rdm men båda blev nerlagda för dom va felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara gömma mig i busken eller när dom börja sjuta att hoppa in i min bil och åka därifrån. eller ganska mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att där folk sjuter. och att inte stå upp helt öppet när folk håller i vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka