Dubbelpost 50cent | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://discord.com/channels/@me/767413632924385321/799560655127576607

Ditt Hex-ID: 7674136329

Vad är din discord tagg? Abdi#5477

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 15 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För Att Jag Hade Vapen När Jag Inte Va Kriminell Och För Att Jag Vida Ett Vapen I Meknomen Till Min Kompis Som Jobbade Där Jag Vill Bara Säga Att Jag Ångra Allt Jag Har Gjort Skit Mycket Jag Ska Verkligen För Bättra Mig Och Söka Till Kriminell Om Jag Ska Ha Vapen Nästa Gång. Och Mina Vänner Lura Mig Att Jag Fick Ha Vapen Men Jag Trodde På Dom För Dom Va Riktigt Bra Vänner Till Mig Hade Jag Vistit Att Man Inte Fick Ha Vapen Om Man Inte Är Kriminella Då Skulle Jag Aldrig Ha Det Heller Och Jag Ber om Ursäkt Igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Va Vid Torget Sen Åkte Jag För Bi En Vän Dom Jobbar På Meknomen Och Skulle Kolla Läget Med Han Sen Råka Jag Dra Utt Mit Vapen Och Råka Sikta Det På Han Sen Drog Jag In Vapnet Så Snabbt Jag Ba Kunde Då Sa Han Vad Gör Du Då Sa Jag Att Jag Råka Men Sen Åkte Jag Till Brittas För Att Köpa En Bil Då Köpte Jag En Bil Sen Blev Jag Bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej Det Var Inte Rn Felaktig Ban Men Jag Visste Inte Att Jag Inte Fick Ha En Pistol Jag Tyckte Att Ni Kunde Iallafall Ge Mig En Varning För Jag Visste Inte Och Jag Sa Förlåt För Allt Jag Gjorde Fel Sen Miss Förstog Ni Saker Med

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming Och RDM Men Båda Blev Nerlagda För Fom Va Felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte Haft En Pistol Och Gått Runt Med Den Och Ganska Mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att Inte Gå Runt Med Pistol När Fu Inte Är Kriminell

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka