Accepterad 50cent | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 76561199107716031

Vad är din discord tagg? Abdi#5477

Vem var det som bannade dig? Arigato

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte faktiskt gjorde inget fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid torget med min vän sen så åkte vill till motorvägen sen så crasha han spel sen så gick en kille in i hans bil då sa jag till han att gå ut från min kompis bil sen så hoppa han utt och försökte kniv hugga mig Vilket som är suntfönuft då så sprang jag där ifrån sen kom min kompis tillbaka och sa till den killen att hoppa in i min kompis bil då gjorde han det sen så åkte vi in i en tunnel banna sen så tog vi han till ett stället seden hotta min kompis han med en pistol och jag med en Basebollträ och sa till han att ta upp händerna sen skulle vi ta hans kniv som han hade på sig sen kniv höggde han oss från ingenstans då så blev jag förbannade så jag sprang till ha för sökte att slå ner han men blev istället knivhuggen . sen blev jag bannade för Fail rp och den killen med kniven med som jag försökte råna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag gjorde inget fel jag för svara mig själv och skydda min kompis som blev kniv huggen vilket han fail rp för min kompis hade pistol mot han och jag en basebollträ mot han samtidigt sen kniv högde han oss från ingenstans

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming men den va felaktig så den blev ner tagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte jag gjorde allt jag kunde. kanske att skriva Report.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att skriva Report om nån gör nåt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har Godkänts
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Akam

Tillbaka